Burse doctorale Fulbright in domeniile stiintei, ingineriei si tehnologiei

de A.F. HotNews.ro

Joi, 26 februarie 2009, 15:14    STUDII | STUDII & STRATEGII

Studentii, absolventii si masteranzii romani de la universitati de stat si private din Romania se pot inscrie in competitia pentru burse doctorale in domeniul ingineriei, tehnologiei si stiintelor exacte, la universitati de elita din Statele Unite ale Americii, acordate de Comisia Fulbright.

Programul International Fulbright Science and Technology Award  acopera integral costul studiilor doctorale pe o durata de trei ani si include urmatoarele domenii de specializare: Aeronautica, Astronomie, Agronomie, Astronomie si Stiinte planetare, Biologie, Inginerie biomedicala, Chimie, Automatizarisi Calculatoare, Inginerie electrica, Chimie industriala, Constructii, Inginerie mecanica, Oceanografie, Petrol si Gaze, Stiintele mediului, Geologie, Stiinta informationala si a sistemelor, Stiinta materialelor, Matematica, Neurologie, Stiinte cognitive, Sanatate publica (cu focalizare pe cercetare teoretica) si Fizica.

Aplicantii trebuie sa detina o diploma de licenta inainte de 1 august 2010, sa demonstreze fluenta in limba engleza si sa aiba cetatenie romana. Data limita pentru expedierea aplicatiei online insotita de diplome sau adeverinta de la facultate, foi matricole, si scrisori de recomandare este 29 aprilie, 2009.

Formularul de inscriere este online si poate fi descarcat de aici.

Pentru mai multe informatii despre programul International Fulbright Science and Technology puteti vizita site-ul Comisiei Fulbright.

Citeste mai multe despre     |   |

Cum se face admiterea la o facultate americana? (Vineri, 6 martie 2009, 15:08)

Ely [anonim]

1. Trebuie sa fii acceptat la o universitate americana inainte da a te inscrie la aceasta bursa?
    2. Sau aceasta bursa te ajuta sa te inscrii la o universitate americana?
    3. Poti alege din mai multe univeristati, chiar si din topul primeleor 10?
    Lista universitatilor care ofera loc Phd? (Luni, 9 martie 2009, 16:19)

blacknd [anonim]

Exista o lista cu univeristatile din care pot sa aleg sau dupa ce obtin bursa o universitate ma alege?