Catalin Bordea
Foto: CampusNews

Catalin Bordea de la Café DeKO a discutat online despre motivele pentru care romanii sunt atrasi de stand-up

Marţi, 18 mai 2010, 13:00    NEWS | INTALNIRI ONLINE

Print YM E-mail Mai mare| Mai mic Comentarii

Catalin Bordea este unul dintre veteranii stand-up-ului romanesc si unul dintre membrii cu vechime ai trupei de stand-up comedy Cafe DeKO. El s-a aflat in redactia CampusNews.ro pentru a discuta online despre motivele pentru care romanii vin in numar mare la spectacolele de improvizatie si despre calitatile pe care trebuie sa le aiba actorul de stand-up. Catalin a mai vorbit si despre cat este colegialitate si cat este concurenta intre actorii/ trupele de stand-up din Romania.
  • Intalnirea s-a incheiat
  • Nota redactiei: Pentru coerenta si relevanta discutiei nu vom valida comentarii care nu contin intrebari, care nu se refera la temele alese sau care contau in atacuri la persoana.

Citeste mai multe despre     |   | 

  

Întrebări puse de cititorii CampusNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 Ducu

    Ce reprezinta semnele executate din degete de catre Catalin Bordea?


    • Catalin Bordea

      Nu inseamna absolut nimic. E doar un semn. Ne prosteam si noi intr-un studio. Nu-ti bate capul


  • Întrebarea nr. 2 George

    Salut,

    Tu chiar te consideri stand-up comedy performer?
    Sincer eu te-am urmarit si in afara de niste poante rasuflate si rasul din sala nu am observat nimic.
    Ce spui de George Carlin ?


    • Catalin Bordea

      Hai ca mai erau niste chestii pe acolo: lumin era buna, sunetul ok, eu eram imbracat frumos...mai erau cateva lucruri bune. Si sincer acuma, daca iti place sau nu tine doar de tine si de gusturile tale. Nu iti place , nu te uita. E simplu. George Carlin e unul dintre cei mai tari peformeri din America. Avea 50 de ani de experienta...noi avem doar 6. Mai asteapta si tu macar 20 si vezi ce se intampla.


  • Întrebarea nr. 3 karli

    ce se vede in poza pe mainile tale e un desen cu carioca sau un tatuaj? daca e doar desen, de ce nu ti-ai face un tatuaj asa?


    • Catalin Bordea

      E un desen cu carioca. Daca imi dai tu un motiv bun pt care sa imi tatuez treaba aia poate ma mai gandesc. Desi nu cred


  • Întrebarea nr. 4 Mocanu

    De curiozitate: ce fac fostii tai colegi actori? mai profeseaza?


    • Catalin Bordea

      Nu prea mai stiu multe despre ei. Cativa profeseaza si o fac chiar foarte bine


  • Întrebarea nr. 5 Mishu

    Ce oameni politici ar putea sa se apuce cu succes de stand-up?


    • Catalin Bordea

      Niciunul. E deajuns cat rad de noi intre ei.


  • Întrebarea nr. 6 Oana

    Nu prea am vazut femei care sa faca stand-up. Cum explici asta? Si inca un lucru: nu crezi ca umorul vostru si cel de stand up in general e fffffffffff misogin?


    • Catalin Bordea

      E o domnisoara care face poante pe HBO si declara sus si tare ca face stand-up. Sincer nu stiu de ce nu se apuca nici o femeie sa faca treaba asta pe bune. Presupun ca iti trebuie un gen de "coaie" pe care ele rar le au. Nu cred ca umorul nostru de stand-up si cel in general este misogin ci doar sincer. Mai da-o dracu cu misoginismul asta. Nu mai fiti atat de afectate...sunt doar glume.


  • Întrebarea nr. 7 walter

    care e parerea ta legat de sursa stand up0ului romanesc? am copiat un concept de afara ori are ceva radacini in spectacolele de revista de dinainte de '89?


    • Catalin Bordea

      Cred ca primii performeri din romania care s-au apropiat foarte mult de stand-up sunt Toma Caragiu si Amza Pelea. Habar nu am cat stiau ei despre curentul asta mai ales ca pe vremea aia nu prea aveai legatura cu ce se intampla afara. Nu cred ca am copiat un concept sau un curent de afara ci pur si simplu incercam sa mergem pe o "reteta" de comedie incercata deja de altii. O adaptam la ce se intampla in tara asta si incercam sa o personalizam cat putem noi.


  • Întrebarea nr. 8 Mihaela

    Tu faci StandUp? sau Improvizatie? sau Improvizatie cand nu iese StandUp-ul? Tie chiar iti place Andre?


    • Catalin Bordea

      Tu esti intr-o dilema totala. Un numar de stand-up este 70 la suta text scris si 30 improvizatie. Cand nu iese stand-up ul ma cobor de pe scena. Esimplu. Si da, imi place Andre, fetele alea sunt viata mea. Cantecele lor m-au ajutat sa trec peste foarte multe clisme in familie.


  • Întrebarea nr. 9 Tibi

    cum faci fata heckler-ilor (comentator din public, malitios - pt cei mai putin obisnuiti cu termenul)? si o curiozitate: uneori e pus de voi sau, sa reformulez, unele trupe de stand up planteaza un astfel de comentator in public?


    • Catalin Bordea

      Niciodata nu am auzit despre colegi de ai mei care si-ai "plantat" oameni in sala.
      Nu stiu daca exista vreo modalitate sigura sa scapi de ei mai ales ca sunt foarte diferiti in stil de abordare si agresivitate. Incerci cat poti tu sa il linistesti, iti bati p**a de el cat mai frumos posibil, si daca nu merge nicicum il dai afara. Cred ca ultima e cea mai simpla si mai buna solutie.


  • Întrebarea nr. 10 mushroom

    banuiesc ca urmaresti si ce se intampla pe afara in zona de stand up. care sunt modelele tale si ce parere ai de Seinfeld?


    • Catalin Bordea

      Unul dintre modelele mele este Carlin. Imi place foarte tare si Chris Rock.
      Despre Seinfeld nu stiu ce sa zic. Nu mi-a placut prea tare niciodata. Cred ca mi-a placut mai mult serialul decat numerele lui sau stilul.


  • Întrebarea nr. 11 Adriana

    Stand-up comedy este o profesie? Sau doar un hobby si te mai ocupi si cu altceva?


    • Catalin Bordea

      Noi am ajuns sa facem treaba asta cam in fiecare zi, deci, e o profesie. Insa multi dintre noi am inceput treaba asta ca un hobby.
      Am unii colegi care se mai ocupa si cu altceva. Micutzu are spectacole la teatru de exemplu.


  • Întrebarea nr. 12 marius

    ce va fi diferit la Noaptea Devoratorilor de Stand Up Comedy, din 9 iunie, fata de anul trecut? si nu, nu intreb de numerele propriu-zise, dar ma intreb: veti implica mai mult publicul?


    • Catalin Bordea

      Nu stiu ce sa iti raspund la intrebarea asta. Fiecare performer v-a interactiona cu publicul cat poate, cat simte si cat vrea. E destul de greu totusi sa interactionezi si sa implici prea tare publicul avand in vedere ca sunt foarte multi. Dar nu se stie niciodata. S-ar putea sa ai surprize...oricum vom fi imbracati diferit fata de data trecuta. Cred...


  • Întrebarea nr. 13 abc

    stii ca semnele care le faci cu degetele reprezinta coarnele diavolului si este un simbol masonic? nu intamplator trupele de rock care indeamna la adorarea satanei il practica neincetat iar fanii sai ca niste marionete l-au preluat? pe pro tv insasi reporterul care prezenta anuntul venirii trupei ac/dc in Bucuresti facea asemenea semn ? stiti ca facand asemenea semne atrageti in aura voastra demoni?


    • Catalin Bordea

      La cat beau eu nu cred ca se apropie vreun drac de mine.
      Si pana la urma de ce nu ar reprezenta si altceva decat Scaraoschi ala de te temi tu? De ce semnul asta nu poate insemna CERBUL? Mie imi plac cerbii. Ma doare pe mine undeva de Satana ta. Sincer. Get a life. Fa sex nebun pe plaja in vama veche dupa 3 shoturi de Jagger si un joint. Da-l dracului pe Satana. Nu exista.


  • Întrebarea nr. 14 Maria

    Lucrarea mea de dizertatie este despre fenomenul stand-up comedy. Ati putea sa-mi acordati un interviu, si daca da, cum va pot contacta?
    Multumesc!


    • Catalin Bordea

      Intra pe www.bordeacatalin.ro
      Ai acolo toate datele de contact


  • Întrebarea nr. 15 Anonim

    Cum explicati limbajul trivial de la stand-up comedy? este un specific al genului? simte publicul nevoia de asa ceva?


    • Catalin Bordea

      In spectacolele de acest gen se vorbeste "pe bune". Fiecare comediant isi dozeaza vulgaritatea exact cat vrea el si cat simte. Sa stii ca de cele mai multe ori publicul o cere insa nu trebuie sa cazi in extrema si sa dai numai vulgaritati. Incercam sa impacam pe toata lumea si cred ca nu e asa condamnabil daca baiatul ala vorbeste vulgar ci daca baiatul ala vorbeste asa gratuit. Cand pui o injuratura sau ceva vulgar intr-un context e ok. Dar sa stii ca se poate si fara porcosenii...e incercata treaba.


  • Întrebarea nr. 16 uptown

    de ce trupa se numeste cafe deko?


    • Catalin Bordea

      Nu exista nici o trupa. Cafe Deko e locatia unde se intampla nebunia in fiecare vineri sambata.


  • Întrebarea nr. 17 mihai

    Am fost acum 2 ani la Deko si spre dezamagirea mea, am auzit cel putin vreo 4 glume traduse "mot a mot" din Mitch Hedberg. Sunt prea originale ca sa fie o conincidenta si nu, nu mai stiu cine le-a "facut". Se face asta des pe scena de stand-up din romania? La Deko se mai face? Ce faceti sa combateti fenomenul?


    • Catalin Bordea

      Din pacate ai dreptate. Sunt unii comedianti care "imprumuta" si dau glume de la altii fara nici o retinere. Culmea e ca le dau si mot a mot. Asta e o treaba destul de trista pt tine care stii despre ce e vb dar si frustranta pt noi astia care chiar stam acasa si lucram un material. Bun prost, nu conteaza. Nu prea ai cum sa combati treaba asta. E vb de bunul simt al fiecaruia. Hai uichendu asta in Deko si daca auzi ceva "cunoscut" te poti urca pe scena sa spui treaba asta. Uite asta e o forma de combatere.


  • Întrebarea nr. 18 mihai t

    gasesti si in tabloide surse de inspiratie? daca nu, unde?


    • Catalin Bordea

      Gasesti inspiratie peste tot.


  • Întrebarea nr. 19 Yo

    Prima intrebare: De unde te inspiri pentru glume? A doua: daca te reprezinta personal aceste glume.


    • Catalin Bordea

      Ma inspir strict din viata mea si din ce traiesc sau observ eu. Ma reprezinta cam 90 la suta. Restul de 10 mai bat si eu campii si vb aiurea. Na. Sunt om.


  • Întrebarea nr. 20 tibi

    ce ai observat, vin mai multi barbati decat femei la spectacolele voastre?


    • Catalin Bordea

      Habar n-am. Vin in mod egal.


  • Întrebarea nr. 21 Razvan

    1. cine vine de obicei la spectacolele de stand-up?
    2. cum te-ai hotarat sa faci stand-up?
    3. se poate trai din asta?


    • Catalin Bordea

      1.oamenii
      2.la invitatia unui prieten pe nume Bobo. Care inca face si el.
      3.da


  • Întrebarea nr. 22 84

    Spune-ne si despre cat este colegialitate si cat este concurenta intre actorii/ trupele de stand-up din Romania.


    • Catalin Bordea

      Sincer eu nu cred in concurenta atata timp cat fiecare are stilul lui. Suntem prieteni. E loc pentru toata lumea. Eu ma duc cu drag la spectacolele colegilor mei si rad cu lacrimi. Nu are rost sa concuram ca si asa suntem putini. Ar fi culmea.


  • Întrebarea nr. 23 Ilinca

    de ce oare are stand-up-ul succes doar in anumite categorii sociale?

    il mai tii minte pe tipul din deko, cu cele 500 milioane si 3 copii, care voia sa fie tot show-ul ca la doru octavian dumitru?


    • Catalin Bordea

      Pentru ca noi chiar daca facem de 6-7 ani treaba asta, suntem al dracului de la inceput. Mai avem mult pana sa obisnuim toate clasele sociale cu acest curent si sa inteleaga tot omul despre ce e vorba.

2417 vizualizari
  • De curiozitate! (Luni, 17 mai 2010, 17:13)

    Ducu [anonim]

    Ce reprezinta semnele executate din degete de catre Catalin Bordea?
    • nimic (Marţi, 18 mai 2010, 13:09)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ducu

      Nu inseamna absolut nimic. E doar un semn. Ne prosteam si noi intr-un studio. Nu-ti bate capul
  • stand up si mai cum ? (Luni, 17 mai 2010, 18:16)

    George [anonim]

    Salut,

    Tu chiar te consideri stand-up comedy performer?
    Sincer eu te-am urmarit si in afara de niste poante rasuflate si rasul din sala nu am observat nimic.
    Ce spui de George Carlin ?
    • mda (Marţi, 18 mai 2010, 13:13)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui George

      Hai ca mai erau niste chestii pe acolo: lumin era buna, sunetul ok, eu eram imbracat frumos...mai erau cateva lucruri bune. Si sincer acuma, daca iti place sau nu tine doar de tine si de gusturile tale. Nu iti place , nu te uita. E simplu. George Carlin e unul dintre cei mai tari peformeri din America. Avea 50 de ani de experienta...noi avem doar 6. Mai asteapta si tu macar 20 si vezi ce se intampla.
  • botosani (Luni, 17 mai 2010, 20:49)

    karli [anonim]

    ce se vede in poza pe mainile tale e un desen cu carioca sau un tatuaj? daca e doar desen, de ce nu ti-ai face un tatuaj asa?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 13:14)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui karli

      E un desen cu carioca. Daca imi dai tu un motiv bun pt care sa imi tatuez treaba aia poate ma mai gandesc. Desi nu cred
  • colegii (Luni, 17 mai 2010, 23:56)

    Mocanu [anonim]

    De curiozitate: ce fac fostii tai colegi actori? mai profeseaza?
    • profeseaza (Marţi, 18 mai 2010, 13:15)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mocanu

      Nu prea mai stiu multe despre ei. Cativa profeseaza si o fac chiar foarte bine
  • Politicieni & stand-up (Marţi, 18 mai 2010, 9:18)

    Mishu [anonim]

    Ce oameni politici ar putea sa se apuce cu succes de stand-up?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 13:16)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mishu

      Niciunul. E deajuns cat rad de noi intre ei.
  • Misoginism (Marţi, 18 mai 2010, 9:19)

    Oana [anonim]

    Nu prea am vazut femei care sa faca stand-up. Cum explici asta? Si inca un lucru: nu crezi ca umorul vostru si cel de stand up in general e fffffffffff misogin?
    • femei amuzante (Marţi, 18 mai 2010, 13:20)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Oana

      E o domnisoara care face poante pe HBO si declara sus si tare ca face stand-up. Sincer nu stiu de ce nu se apuca nici o femeie sa faca treaba asta pe bune. Presupun ca iti trebuie un gen de "coaie" pe care ele rar le au. Nu cred ca umorul nostru de stand-up si cel in general este misogin ci doar sincer. Mai da-o dracu cu misoginismul asta. Nu mai fiti atat de afectate...sunt doar glume.
  • sursa stand up romanesc (Marţi, 18 mai 2010, 9:22)

    walter [anonim]

    care e parerea ta legat de sursa stand up0ului romanesc? am copiat un concept de afara ori are ceva radacini in spectacolele de revista de dinainte de '89?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 13:25)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui walter

      Cred ca primii performeri din romania care s-au apropiat foarte mult de stand-up sunt Toma Caragiu si Amza Pelea. Habar nu am cat stiau ei despre curentul asta mai ales ca pe vremea aia nu prea aveai legatura cu ce se intampla afara. Nu cred ca am copiat un concept sau un curent de afara ci pur si simplu incercam sa mergem pe o "reteta" de comedie incercata deja de altii. O adaptam la ce se intampla in tara asta si incercam sa o personalizam cat putem noi.
  • ? (Marţi, 18 mai 2010, 11:01)

    Mihaela [anonim]

    Tu faci StandUp? sau Improvizatie? sau Improvizatie cand nu iese StandUp-ul? Tie chiar iti place Andre?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 13:29)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mihaela

      Tu esti intr-o dilema totala. Un numar de stand-up este 70 la suta text scris si 30 improvizatie. Cand nu iese stand-up ul ma cobor de pe scena. Esimplu. Si da, imi place Andre, fetele alea sunt viata mea. Cantecele lor m-au ajutat sa trec peste foarte multe clisme in familie.
  • heckler (Marţi, 18 mai 2010, 11:03)

    Tibi [anonim]

    cum faci fata heckler-ilor (comentator din public, malitios - pt cei mai putin obisnuiti cu termenul)? si o curiozitate: uneori e pus de voi sau, sa reformulez, unele trupe de stand up planteaza un astfel de comentator in public?
    • nu (Marţi, 18 mai 2010, 13:33)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Tibi

      Niciodata nu am auzit despre colegi de ai mei care si-ai "plantat" oameni in sala.
      Nu stiu daca exista vreo modalitate sigura sa scapi de ei mai ales ca sunt foarte diferiti in stil de abordare si agresivitate. Incerci cat poti tu sa il linistesti, iti bati p**a de el cat mai frumos posibil, si daca nu merge nicicum il dai afara. Cred ca ultima e cea mai simpla si mai buna solutie.
  • comedie vs stand up (Marţi, 18 mai 2010, 11:05)

    horia [anonim]

    care sunt diferentele si care sunt punctele comune dintre un actor de comedie si un tip care practica stand up?
  • modele (Marţi, 18 mai 2010, 11:08)

    mushroom [anonim]

    banuiesc ca urmaresti si ce se intampla pe afara in zona de stand up. care sunt modelele tale si ce parere ai de Seinfeld?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 13:43)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui mushroom

      Unul dintre modelele mele este Carlin. Imi place foarte tare si Chris Rock.
      Despre Seinfeld nu stiu ce sa zic. Nu mi-a placut prea tare niciodata. Cred ca mi-a placut mai mult serialul decat numerele lui sau stilul.
  • meserie (Marţi, 18 mai 2010, 12:15)

    Adriana [anonim]

    Stand-up comedy este o profesie? Sau doar un hobby si te mai ocupi si cu altceva?
    • profesie (Marţi, 18 mai 2010, 13:48)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Adriana

      Noi am ajuns sa facem treaba asta cam in fiecare zi, deci, e o profesie. Insa multi dintre noi am inceput treaba asta ca un hobby.
      Am unii colegi care se mai ocupa si cu altceva. Micutzu are spectacole la teatru de exemplu.
  • Noaptea Devoratorilor de Stand Up Comedy (Marţi, 18 mai 2010, 12:30)

    marius [anonim]

    ce va fi diferit la Noaptea Devoratorilor de Stand Up Comedy, din 9 iunie, fata de anul trecut? si nu, nu intreb de numerele propriu-zise, dar ma intreb: veti implica mai mult publicul?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 13:51)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui marius

      Nu stiu ce sa iti raspund la intrebarea asta. Fiecare performer v-a interactiona cu publicul cat poate, cat simte si cat vrea. E destul de greu totusi sa interactionezi si sa implici prea tare publicul avand in vedere ca sunt foarte multi. Dar nu se stie niciodata. S-ar putea sa ai surprize...oricum vom fi imbracati diferit fata de data trecuta. Cred...
  • figurant (Marţi, 18 mai 2010, 12:31)

    abc [anonim]

    stii ca semnele care le faci cu degetele reprezinta coarnele diavolului si este un simbol masonic? nu intamplator trupele de rock care indeamna la adorarea satanei il practica neincetat iar fanii sai ca niste marionete l-au preluat? pe pro tv insasi reporterul care prezenta anuntul venirii trupei ac/dc in Bucuresti facea asemenea semn ? stiti ca facand asemenea semne atrageti in aura voastra demoni?
    • daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (Marţi, 18 mai 2010, 13:57)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui abc

      La cat beau eu nu cred ca se apropie vreun drac de mine.
      Si pana la urma de ce nu ar reprezenta si altceva decat Scaraoschi ala de te temi tu? De ce semnul asta nu poate insemna CERBUL? Mie imi plac cerbii. Ma doare pe mine undeva de Satana ta. Sincer. Get a life. Fa sex nebun pe plaja in vama veche dupa 3 shoturi de Jagger si un joint. Da-l dracului pe Satana. Nu exista.
      • raspuns (Marţi, 18 mai 2010, 15:49)

        abc [anonim] i-a raspuns lui Catalin Bordea

        ce legatura este intre rock si ..CERB? caci intre rock si satana exista f multe legaturi.....deja ai cazut in plasa lui caci faci exact ca el ce vrea......sa crezi ca nu exista ,daca gandesti asa ,esti un mesaj negativ pt societate si ca tine sunt enorm de multi oameni.........nu intamplator tara asta are de suferit ...
  • interviu (Marţi, 18 mai 2010, 13:00)

    Maria [anonim]

    Lucrarea mea de dizertatie este despre fenomenul stand-up comedy. Ati putea sa-mi acordati un interviu, si daca da, cum va pot contacta?
    Multumesc!
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 13:58)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Maria

      Intra pe www.bordeacatalin.ro
      Ai acolo toate datele de contact
  • limbaj (Marţi, 18 mai 2010, 13:03)

    Anonim [anonim]

    Cum explicati limbajul trivial de la stand-up comedy? este un specific al genului? simte publicul nevoia de asa ceva?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 14:05)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Anonim

      In spectacolele de acest gen se vorbeste "pe bune". Fiecare comediant isi dozeaza vulgaritatea exact cat vrea el si cat simte. Sa stii ca de cele mai multe ori publicul o cere insa nu trebuie sa cazi in extrema si sa dai numai vulgaritati. Incercam sa impacam pe toata lumea si cred ca nu e asa condamnabil daca baiatul ala vorbeste vulgar ci daca baiatul ala vorbeste asa gratuit. Cand pui o injuratura sau ceva vulgar intr-un context e ok. Dar sa stii ca se poate si fara porcosenii...e incercata treaba.
  • nume cafe deko (Marţi, 18 mai 2010, 13:10)

    uptown [anonim]

    de ce trupa se numeste cafe deko?
    • nu (Marţi, 18 mai 2010, 14:10)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui uptown

      Nu exista nici o trupa. Cafe Deko e locatia unde se intampla nebunia in fiecare vineri sambata.
  • Mitch Hedberg (Marţi, 18 mai 2010, 13:11)

    mihai [anonim]

    Am fost acum 2 ani la Deko si spre dezamagirea mea, am auzit cel putin vreo 4 glume traduse "mot a mot" din Mitch Hedberg. Sunt prea originale ca sa fie o conincidenta si nu, nu mai stiu cine le-a "facut". Se face asta des pe scena de stand-up din romania? La Deko se mai face? Ce faceti sa combateti fenomenul?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 14:14)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui mihai

      Din pacate ai dreptate. Sunt unii comedianti care "imprumuta" si dau glume de la altii fara nici o retinere. Culmea e ca le dau si mot a mot. Asta e o treaba destul de trista pt tine care stii despre ce e vb dar si frustranta pt noi astia care chiar stam acasa si lucram un material. Bun prost, nu conteaza. Nu prea ai cum sa combati treaba asta. E vb de bunul simt al fiecaruia. Hai uichendu asta in Deko si daca auzi ceva "cunoscut" te poti urca pe scena sa spui treaba asta. Uite asta e o forma de combatere.
  • inspiratie (Marţi, 18 mai 2010, 13:12)

    mihai t [anonim]

    gasesti si in tabloide surse de inspiratie? daca nu, unde?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 14:15)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui mihai t

      Gasesti inspiratie peste tot.
  • STAND-UP (Marţi, 18 mai 2010, 13:16)

    Yo [anonim]

    Prima intrebare: De unde te inspiri pentru glume? A doua: daca te reprezinta personal aceste glume.
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 14:16)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Yo

      Ma inspir strict din viata mea si din ce traiesc sau observ eu. Ma reprezinta cam 90 la suta. Restul de 10 mai bat si eu campii si vb aiurea. Na. Sunt om.
  • profil actor stand up (Marţi, 18 mai 2010, 13:17)

    viktor [anonim]

    cum arata profilul unui actor de stand up? varsta, studii, inzestrari?
  • public (Marţi, 18 mai 2010, 13:22)

    tibi [anonim]

    ce ai observat, vin mai multi barbati decat femei la spectacolele voastre?
    • nu (Marţi, 18 mai 2010, 14:17)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui tibi

      Habar n-am. Vin in mod egal.
  • scop (Marţi, 18 mai 2010, 13:29)

    Mirel [anonim]

    Stand-up isi doreste sa schimbe ceva in Romania sau este umor pur?
  • intrebare (Marţi, 18 mai 2010, 13:35)

    Razvan [anonim]

    1. cine vine de obicei la spectacolele de stand-up?
    2. cum te-ai hotarat sa faci stand-up?
    3. se poate trai din asta?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 14:19)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Razvan

      1.oamenii
      2.la invitatia unui prieten pe nume Bobo. Care inca face si el.
      3.da
  • trupele de stand-up (Marţi, 18 mai 2010, 13:39)

    84 [anonim]

    Spune-ne si despre cat este colegialitate si cat este concurenta intre actorii/ trupele de stand-up din Romania.
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 14:21)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui 84

      Sincer eu nu cred in concurenta atata timp cat fiecare are stilul lui. Suntem prieteni. E loc pentru toata lumea. Eu ma duc cu drag la spectacolele colegilor mei si rad cu lacrimi. Nu are rost sa concuram ca si asa suntem putini. Ar fi culmea.
  • retoric... (Marţi, 18 mai 2010, 13:41)

    Ilinca [anonim]

    de ce oare are stand-up-ul succes doar in anumite categorii sociale?

    il mai tii minte pe tipul din deko, cu cele 500 milioane si 3 copii, care voia sa fie tot show-ul ca la doru octavian dumitru?
    • da (Marţi, 18 mai 2010, 14:23)

      Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ilinca

      Pentru ca noi chiar daca facem de 6-7 ani treaba asta, suntem al dracului de la inceput. Mai avem mult pana sa obisnuim toate clasele sociale cu acest curent si sa inteleaga tot omul despre ce e vorba.
  • v-a? (Marţi, 18 mai 2010, 15:20)

    je [anonim]

    Catalin Bordea [hotnews.ro] i-a raspuns lui marius
    Nu stiu ce sa iti raspund la intrebarea asta. Fiecare performer v-a interactiona cu publicul cat poate, cat simte si cat vrea.

    cum "v-a interactiona" domnu'? cred ca v-ati prostit de la atata Andre, parol...
    • Atata il plimba pluta... (Marţi, 18 mai 2010, 21:12)

      Dani [anonim] i-a raspuns lui je

      Lasa domne..n-ai vazut ce tatuaj cu BOTO-SANI pe maini avea? Bine ca nu-i din BAI-COI....Noroc ca au schimbat astia de la Hotnews poza cu el de ieri pana azi. Da' tot o are pe site-ul Deko Cafe.