O noua editie CNSC a ajuns la final

de Prime Romania CampusNews

Luni, 14 mai 2012, 14:39    NEWS | STIRI

Print YM E-mail Mai mare| Mai mic Comentarii

Editia cu numarul 9 a Congresului National al Studentilor la Comunicare organizat de PRIME Romania s-a incheiat cu succes. Evenimentul s-a desfasurat intre 3 si 5 mai, la Rectoratul Universitatii Politehnica Bucuresti si a avut ca tema "PR-ul pentru Divertisment".

Evenimentul a constat intr-o serie de conferinte si workshop-uri care au adus in discutie aspecte mai putin cunoscute ale activitatii de Relatii Publice in televiziune, muzica si teatru. CNSC si-a propus si de data aceasta sa le ofere studentilor oportunitatea de a interactiona cu cei mai buni specialisti in domeniul PR-ului, de a-i intreba si de a primi raspunsuri privind cele mai interesante subiecte.

Printre invitatii editiei s-au numarat Andi Moisescu, Producator General APROPO TV, Mona Segall, Producator General al emisiunii "Romanii au talent", Christian Stan, Manager Agentia de Presa Mondena, Marian Dorobantu, Promotion Executive INNA Management, Andreea Filip, Director de Comunicare Emagic, Luiza Domnisoru, PR Dacia Group Renault si multi altii.

In prima zi a Congresului, participantii au aflat ce inseamna PR-ul pentru divertisment si care sunt tehnicile cele mai utilizate de catre specialistii in muzica si televiziune. Cea de-a 9-a editie a inceput cu Andi Moisescu, Mona Segall si Diana Zamfirescu, PR PRO TV. Conferinta a fost moderata de Raluca Moise, PR Universitatea Bucuresti si s-a concentrat asupra tehnicilor de PR folosite pentru emisiunile de succes ale unui trust media important. 

A doua conferinta i-a avut ca speakeri pe Marian Dorobantu, Christian Stan si Diana Zamfirescu. In aceasta sectiune, PR-ul pentru muzica a fost in prim plan, iar studentii au putut afla tehnicile folosite pentru Inna, ajungandu-se la concluzia ca aceasta este, intr-adevar, cel mai bun produs de PR de pe piata muzicala romaneasca.

Cea de-a doua zi s-a axat pe discutarea strategiilor de comunicare folosite in teatru, film si in cadrul festivalurilor muzicale si pe modalitatile de gestionare a unei crize de imagine. In prima conferinta a zilei, Mirela Podea, Publishing Editor Cinemateque, Anca Pislaru, PR Teatrul Masca si Karin Budrugeac, PR Institutul Francez, au avut ocazia de a prezenta tacticile folosite pentru promovarea activitatilor culturale.

Ultima conferinta a Congresului a adus in discutie gestionarea crizelor de imagine si a situatiilor de urgenta ale unor evenimente precum B’ESTFEST sau Eurovision. Ca speakeri, au fost invitati Andreea Filip, Emagic, Luiza Domnisoru, PR Dacia, Mihai Radu, AMI Communications, Corina Olteanu, Bortun Olteanu si Emanuel Fantaneanu, jurnalist sportiv. Pe langa partea teoretica, au fost prezentate situatii de urgenta din divertisment, precum acuzatiile de plagiat privind concursul Eurovision.

Evenimentul s-a incheiat in fiecare zi cu cate un studiu de caz. Nicoleta Gavrila de la Bortun Olteanu a prezentat studentilor ideea din spatele proiectului IdeoIdeis, iar in cea de-a doua zi, Andreea Filip, Emagic, a vorbit despre B’ESTFEST. Studentii au aflat cum se lucreaza in spatele unui festival de teatru important precum IdeoIdeis si au descoperit secretele organizarii unui festival de muzica.

In ultima zi a Congresului, participantii au avut ocazia de a pune in practica informatiile acumulate de-a lungul primelor doua zile la workshopurile oferite de BestJobs, Dacia, Zile si Nopti, Sonoro si IdeoIdeis si au primit premii pentru participare. De asemenea, la finalul fiecarei conferinte, cele mai bune intrebari au fost rasplatite cu accesorii oferite de Canyon si Carton sau carti din partea Elefant.ro si Comunicare.ro

Referitor la modul de organizare a evenimentului si la cunostintele acumulate de-a lungul celor trei zile, Madalina Pangrate, participant CNSC a afirmat: "A fost foarte frumos. Ma bucur ca am avut ocazia sa vad atat de multa lume buna din PR. Sunt anul intai, iar CNSC mi-a dat ocazia sa vad cat de greu si cat de frumos este PR-ul."

Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania sustinut de Dacia, Danone, Coca-Cola Hellenic, Canyon, Bitdefender, Ciuc, Gusto, La Fantana, Comunicare.ro, Elephant.ro, Carton si UNSR.
Citeste mai multe despre     |   |   | 

  
499 vizualizari

VIDEO
Niciun videoclip
FOTO
Nicio imagine

TOP5

Ultimele
stiri
    Nu există niciun articol deocamdată în această categorie