Parlamentarii englezi sustin ca

Ei nu vor sti daca noi nu le vom spune
Foto: Hotnews

Elevii scolilor primare ar trebui sa primeasca obligatoriu lectii de sex

de Diana Vasilescu HotNews.ro

Miercuri, 27 august 2008, 7:15    NEWS | STIRI

Print YM E-mail Mai mare| Mai mic Comentarii

Un grup de parlamentari din Marea Britanie face apel la guvern pentru a introduce in scoli cursuri de educatie sexuala. Grupul, condus de Chris Bryant, este de parere ca informarea copiilor asupra acestor aspecte ar reduce semnificativ numarul de sarcini in randul adolescentilor, al avorturilor si bolilor cu transmitere sexuala.

Apelul, facut intr-o scrisoare publicata in Daily Telegraph, prezinta dovezi internationale ce sugereaza ca educatia sexuala si relatiile interumane, care plaseaza sexul in contextul initial si adecvat, ofera tinerilor increderea si capacitatea de a se informa corect si din timp pentru a putea lua decizii cu privire la prima lor experienta sexuala. Atat parintii cat si tinerii pledeaza pentru introducerea acestor cursuri. "Vom face apel la guvern pentru a ne asigura ca aceste lectii vor fi introduse in programa scolilor primare si secundare deoarece reprezinta o baza personala si educationala in formarea curriculum-ului national", sustine un parinte.

Conform reglementarilor actuale, toti copiii trebuie educati cu privire la aspectele legate de reproducerea umana, dar nu exista o obligatie a implicatiilor sociale si emotionale ale comportamentului sexual. Acest demers este sustinut de organizatii non-guvernamentele si fundatii de caritate, precum si de Parlamentul Tineretului Marii Britanii.

De asemenea, scrisoarea mai precizeaza faptul ca desi in ultimii 20 de ani cazurile aparitiei sarcinii in perioada adolescentei s-au diminuat, Marea Britanie ramane inca in fruntea clasamentului tarilor care se confrunta cu aceasta problema. Totodata, un raport UKYP a observat faptul ca lectiile de educatie sexuala lipsesc in majoritatea scolilor. Ministrul educatiei, Jim Knight, a anuntat ca va revizui acest lucru, in luna februarie a anului viitor.

Insa criticii, inclusiv campania de grup Family Education Trust, spun ca nu exista nicio dovada cum ca inceperea educatiei sexuale la varsta de patru ani ar reduce substantial sexul neprotejat in randul adolescentilor.

Purtatorul de cuvant al Departamentului pentru Copii a declarat: "Am demarat o revizuire cu privire la introducerea acestor cursuri si vom preda raportul in cel mai scurt timp".

  
2986 vizualizari
  • +1 (1 vot)    
    o diferenta...care face mult (Miercuri, 27 august 2008, 14:54)

    Miruna [anonim]

    "SEX" este diferit de "EDUCATIE SEXUALA". Nu stiu daca exista titlu in limba engleza, dar daca aveti articolul si in limba romana, macar fiti jurnalisti adevarati si nu deformati informatia. Si da, educatia sexuala este necesara in scoli, poate asa nu o sa mai urlati cat va tin plamanii ca exista fete care la 11 ani raman insarcinate.
    • +1 (1 vot)    
      Hotnews, citeste cineva comentariile? (Miercuri, 27 august 2008, 21:57)

      Ovidiu [anonim] i-a raspuns lui Miruna

      Are dreptate Miruna, e vorba de Educatie Sexuala, nu Lectii de Sex...
  • +1 (1 vot)    
    Vreau si eu "Lectii de sex"! (Miercuri, 27 august 2008, 15:38)

    Gonzo [anonim]

    M-ati convins: ma reinscriu la scoala in programul "A doua sansa". Va fi prima materie la care voi astepta cu nerabdare examenul teoretic si, mai ales, proba practica.

    Miruna, fetitele de 11 ani care raman insarcinate o fac pentru ca sunt copii iresponsabili din familii de iresponsabili si, in ciuda mediatizarii acestor cazuri, nici unul dintre ei nu a fost pedepsit legal pana acum. In schimb, pentru o relatie cu o fata de 17 ani si jumatate, Gregorian Bivolaru a fost acuzat de... relatii sexuale cu o minora. Da sau ba?
    Daca tu crezi ca pentru cele 500 de tiganci sub 15 ani care nasc in fiecare an in RO trebuie sa oripilam sute de mii de familii de oameni normali, inseamna ca nu ai copii scolari si vorbesti in necunostinta de cauza.
    • 0 (2 voturi)    
      oare? (Miercuri, 27 august 2008, 16:20)

      Miruna [anonim] i-a raspuns lui Gonzo

      Nu am spus ca e bine ca fetele de 11-12 ani sa ramana insarcinate, in niciun caz, dar nu poti sa spui ca atunci cand apare un asemenea caz nu este discutat si rasdiscutat, pana cand se uita de unde s-a plecat de fapt, iar fata in cauza in afara de faptul ca este facuta de rusine (asa considera multa lume) nu se alege cu ceva bun.
      Ai fi uimit daca ai vedea cate fete romance raman insarcinate, comparativ cu cele de etnie roma, numai ca normal, astea de etnie roma "s-ar in ochi" mai repede. Si chiar vb in cunostinta de cauza, am lucrat in scoli, cu fete si baieti, atat romani cat si romi, si nu am facut nicio diferenta, pentru ca au aceleasi drepturi, chiar daca multi romani nu recunosc asta. Decat sa vada ce se intampla in gradina lor, romanii mai repede dau vina pe tigani si ii arata cu degetul, ca deh... e mai usor asa, si suntem cu constiinta impacata. Din pacate va mai dura mult pana mentalitatea de va schimba, si romanii si romii vor putea macar sa se tolereze.
      • 0 (0 voturi)    
        Uimeste-ma, daca poti (Miercuri, 27 august 2008, 23:49)

        Gonzo [anonim] i-a raspuns lui Miruna

        Cum adica ai lucrat in scoli? Esti cumva vreo oengioaica daia care propovaduieste contraceptia si toleranta?
        Lasi sa se inteleaga ca stii care este numarul romancelor minore care raman insarcinate anual, comparativ cu tigancile. Deci, astept sa faci public cifrele si sursa. Imi place sa fiu uimit.
        • 0 (0 voturi)    
          mai gandeste-te la toleranta (Joi, 28 august 2008, 9:53)

          Miruna [anonim] i-a raspuns lui Gonzo

          Nu stiu care este numarul fetelor romance care raman insarcinate in scoli, asa cum nu stiu numarul fetelor rome. Dar stiu cu siguranta ca fetele din ambele etnii nu sunt invatate sa se protejeze, sa aiba grija de viata lor, sa faca sex atunci cand sunt pregatite, sa aduca pe lume un copil atunci cand este momentul si lista poate continua...Ce ma surprinde la tine insa e faptul ca ai impresia ca le stii pe toate, dar asa cum ti=am mai spus, ai fi surprins ce ai vedea si auzi daca si merge intr-un liceu sau intr-o scoala normala zilnic. Si de asemenea, ai fi uimit sa vezi cati oameni sunt in ONG-uri si lucreaza pe bani putini, dar chiar isi dau interesul si schimba ceva in educatia acestor copii. Nu propovaduiesc contraceptia, dar consider ca daca ar fi cunoscute metodele contraceptive multe fete nu ar mai fi nevoite sa treaca prin chinurile unui avort, dar tu, ca barbat nu o sa intelegi asta poate niciodata. (Decat daca fiica/sotia ta ar ramane insarcinata si ar fi nevoita sa faca avort, ceea ce sincer nu va doresc). Cat despre toleranta...asta e unul din cuvintele la care romanii ar trebui sa se gandeasca mai mult, si nu doar in privinta romilor ci fata de toti cei care traiesc in tara asta. Dar de... te-ai nascut roman, esti mare si tare si poti sa arunci cu pietre in oricine.
          • 0 (0 voturi)    
            Toleranta e o slabiciune (Vineri, 29 august 2008, 22:46)

            Gonzo [anonim] i-a raspuns lui Miruna

            Pai, daca zici ca nu stii, de ce te bagi in discutie?
            Da, eu chiar lucrez in domeniul asta si mi s-a acrit de ongisti care gandesc cu inima si actioneaza hei-rup-ist, fara sa vada ca exista o masinarie de propaganda care ii manipuleaza si le deturneaza bunele intentii - adica, din dorinta de a face bine ajung sa faca mai mult rau.
            Ai deja tendinte de victimizare si pari a fi virusata de curentul care promoveaza dihotomia femeie-barbat.
    • +1 (1 vot)    
      cred ca ai o problema (Miercuri, 27 august 2008, 17:14)

      henk [anonim] i-a raspuns lui Gonzo

      @Gonzo cred ca ai o problema.
      Nu mai crede ca la copii de romani (noua rasa ariana) asa ceva nu se poate intampla. Visezi cu ochii deschisi ...

      Copii sunt inocenti. Ei nu pot fi legal iresponsabili. Doar adultii pot fi iresponsabili. Tu esti iresponsabil pentru ca gandesti asa cum gandesti si nu vrei un sistem care sa responsabilizeze copiii de la varste corespunzatoare.

      Dupa parerea mea faptul ca scolesti copiii cu privire la detalii referitoare la reproducrerea umana nu este nici o oripilare pentru nimeni.
      Dimpotriva pe copii ii va ajuta in viata si nu o sa mai ai cazuri de copii care termina scoala primara si cred ca i-o adus barza.

      Stati linistiti copiii de clasa a 4a umbla in RO cu reviste pornografice, ori au acces la net si oricum mare chestie nu e ca sa ajunga la materiale pornografice. Vad apoi pun in practica. E chiar asa de simplu. Culmea e ca mai si fac mini filme cu perversiuni care mai devreme ajung pe net se pre marea mirare a unor idioti care nu inteleg ca cea mai buna aparare impotriva a tot felu de probleme e sa educi omu preventiv.
      • 0 (0 voturi)    
        Cu ce detergent iti speli creierul? (Joi, 28 august 2008, 0:06)

        Gonzo [anonim] i-a raspuns lui henk

        "sistem care sa responsabilizeze copiii la varste corespunzatoare" - esti urmasa lui Orwell?
        Da, am o problema, cea pe care o are o tara intreaga: doresc ca pe copilul meu sa il educ eu, nu niste indoctrinati spalati pe creier.
        Adica doresc sa-i transmit copilului valorile familiei mele, si nu bazaconii idealiste efemere.
        • 0 (0 voturi)    
          valori? (Joi, 28 august 2008, 9:57)

          Miruna [anonim] i-a raspuns lui Gonzo

          mda, si una din valorile pe care o s-o transmiti copiilor tai va fi: sunteti romani, asa ca aveti dreptul sa va luati de oricine, oricand, ca voi sunteti natia asupritoare in tara asta. Dar ti-as sugera ca, peste vreo 40-50 de ani sa pleci din tara, cu tot cu valorile tale, caci dupa cate se pare se va scrie Romania cu 2 R.
          • 0 (0 voturi)    
            Speri mata, dar speri degeaba (Joi, 28 august 2008, 11:22)

            Gonzo [anonim] i-a raspuns lui Miruna

            Daca inaintasii mei au murit pentru ca noi, romanii, sa avem o tara, fac si eu tot ce pot ca sa o pastrez.
            Si cum nu ma grabesc sa plec, mai bine fereste-te de mine, iar copiii tai de ai mei.
  • 0 (0 voturi)    
    Reguli de 2 lei in scoli (Miercuri, 27 august 2008, 18:03)

    dana [anonim]

    Unii aplica sexul chiar in scoala, unii fac filme porno. Televiziunea a indobitocit un popor cu tot felul de filme, cuvinte vulgare+o liota de manelisti. Nu conteaza educatia ci numai banii pt. aceste televiziuni.
    • 0 (0 voturi)    
      combaterea virginitatii (Miercuri, 27 august 2008, 19:43)

      citystar [anonim] i-a raspuns lui dana

      mai bine sex in scoala decat virgin la 28-29 de ani.
      • 0 (0 voturi)    
        Vorbesti in cunostinta de cauza? (Joi, 28 august 2008, 0:13)

        Gonzo [anonim] i-a raspuns lui citystar

        Ai fost tu virgin la 29 de ani si apoi ai facut sex in scoala? Daca nu, pe ce te bazezi cand faci comparatia?
        Eu am cunoscut un cuplu de virgini de aproape 30 de ani care doreau sa se dezvirgineze in noaptea nuntii, si erau cat se poate de normali. Ba chiar simpatici.
        • 0 (0 voturi)    
          in cunostinta de cauza (Marţi, 10 februarie 2009, 20:30)

          citystar [anonim] i-a raspuns lui Gonzo

          da, sunt virgin la 29 de ani. Anul acesta, mai spre final, fac 30. Nu cred ca ai vrea sa fii in locul meu, Adevarul este ca baietii care fac sex inca din adolescenta, de la 14-15 ani sunt mai "smecheri" si au sanse foarte mari sa fie fericiti la 29 de ani. Isi vor gasi foarte usor partenera de viata si se va zice despre ei ca sunt indragostiti. Pe Terra viata e o jungla, numai cine e smecher acela supravietuieste Cine e timid si izolat ajunge virgin , in consecinta ratat, si mai tarziu se va sinucide. Zic asta din propria experienta, La ce mi-a folosit ca am fost cuminte toata viata ? La nimic ! colegii mei de liceu care se foloseau de degetul mijlociu pentru a se da smecheri si care injurau din 2 in 2 min sunt acum fericiti. Eu sunt ratat in prag de sinucidere. doar pentru ca am fost prea cuminte !!!! Acum rad toti adolescentii nevirgini de mine !!!!
  • 0 (0 voturi)    
    si la noi s-a predat educatia sexelor (Miercuri, 27 august 2008, 23:08)

    iacob serbanescu [anonim]

    este o mare diferenta intre educatia sexuala care se refera la regulile de baza pe care trebuie sa le respecte cei care fac sex,si educatia sexelor pe cre am prins-o si eu prin anii 46 cred cand ni se vorbea despre igiena pe care trebuie sa o respecte atat baietii cat si fetele pentru sanatatea corporala specifica.orele se predau separat la baieti si fete si multe lucruri care m-au ajutat in viata le-am invatat atunci.Cred ca este bine sa privim realist problema educatiei sexelor care se refera la toate varstele si sa lasam pentru mai tarziu problema educatiei sexuale care inseamna ca trebuie sa-i invatam pe copii cum sa faca sex.Deocamdata nici cei mai in varsta nu sunt educati suficient .Imi amintesc de o eleva care vazand diriginta insarcinata si destul de dezolata,a intrebat-o daca chiar din toate cele 12 metode de evitarea sarcinii nu i-a reusit niciuna.
    Copii stiu dejamulte si vad la televizor;familia si scoala cred ca trebuie sa faca front comun pentru a convinge copiii de varsta propice pentru asemenea preocupari.
  • 0 (0 voturi)    
    Elevii scolilor primare ar trebui sa primeasca obl (Miercuri, 27 august 2008, 23:14)

    Ulise [anonim]

    Au si ziaristii meritele lor, dar in goana dupa senzational si audienta vand adevaruri incomplete care de multe ori sunt mai rele ca minciuna. Si stau sa ma gandesc daca o fac sau nu deliberat ?!....
  • 0 (0 voturi)    
    Kama Sutra (Miercuri, 27 august 2008, 23:55)

    dutu [anonim]

    Lectie de sex este Kama Sutra. Asta trebuie invatati prima oara....apoi despre prezervative...si depre anticonceptionale...si despre avorturi si alte prostii care nu le-ar prinde bine deloc.
  • 0 (0 voturi)    
    "Educatia" (Joi, 28 august 2008, 0:27)

    nada [anonim]

    Stim cu totii si cred ca exista un consens cvasi-general - evident fara asentimentul celor direc t implicati - cum ca televiziunea in Ro si as infrazni sa afirm nu numai - dar la noi desantarea atinge cote inimaginabile, nu mai este demult un mediu de informatie si/sau educatie.Motivul? Rating, bani, dorinta publicului...
    OARE CHIAR ASA SA FIE? In 1990 in RO oamenii citeau, mergeau la teatru, spectacole, deci un public as spune cultivat, avizat. Cum se face ca brusc si deodata acest public innebuneste peste noapte si isi radical gusturile preferand maneaua, jurnalul de la ora 5, telenovele, emisiuni obscene, vulgare, nesimtite gen Ciao Darwin!, Din dragoste samd?
    OARE nu cu buna stiinta si criminal s-a vrut indobitocirea si pervertirea noastra? Iar apoi " specialistii" explica cu emfaza "asa vrea publicul"....
    OARE CINE VREA ?
  • 0 (0 voturi)    
    problema e ca (Joi, 28 august 2008, 7:24)

    mihaela [anonim]

    aceste cursuri au demult tematica pe masa ministerului educatiei si chiar s-au facut manuale pt aceste programe SI TE CRUCESTI DACA CITESTI. copii de gradinita sunt invatati cum si in ce pozitii se face sex, organele genitale sunt desenate in toata splendoarea lor, iar la cei mai maricei perversiunile sexuale, homosexualitatea etc sunt enumerate ca orientari sexuale oarecare. CU ASA CEVA NICI O FAMILIE SANATOASA SI NORMALA, CRESTINA MACAR CAT NEGRU SUB UNGHIE, NU POATE FI DE ACORD PT PROPRII COPII. in anglia credinta nu mai inseamna nimic si toate devierile, inclusiv sexuale, au ajuns norma si lege, pt ca minoritatile fac legea. la asta a dus toleranta prosteasca si nelimitata, precum si corectitudinea politica. in curans si la noi, daca iti vei educa copiii in principii crestinesti si le vei incuraja heterosexualitatea, sa zicem, vei fi acuzat de homofobie de toate para-asociatiile gen ACCEPT SI CNCD si vei primi amenzi, daca nu si puscarie. asa ca aveti grija ce va doriti, ca s-ar putea sa se intample. educatia sexuala in scoli, asa cum o vad aceste organizatii promotoare LGBT nu e deloc nevinovata sau obiectiva si nu inseamna nicidecum "educatia pt igiena sexelor" . sunteti naivi daca credeti asta. veti vedea asta atunci cand copiiivostri vor incerca toate deviatiile posibile, pt ca la scoala vor invata ca diversitatea face deliciul vietii si nici o limita nu exista. nu asa eviti la copiii tai bolile, avorturile, desfranarea si toate relele ce decurg din astea. iti trebuie legi morale pe care sa le stapaneasca si insuseasca, iar acestea vin din credinta cea sanatoasa si mantuitoare, ca doar nu e careva de pe aici nemuriotr, ca sa creada ca nu va da socoteala pt faptele sale, inclusiv pt educatia copiilor lui si-i altora...
  • 0 (0 voturi)    
    Constatare (Joi, 28 august 2008, 10:10)

    Spectator [anonim]

    S-a dus dracului copilaria...
  • 0 (0 voturi)    
    adultii se imbata cu apa rece.... (Joi, 28 august 2008, 15:36)

    dorinteodor [anonim]

    nu poti face educatie sexuala fara a intra si in zona sexului explicit. in anglia se folosesc in scoli banane pentru a arata cum se pune prezervativul. elevii sint indemnati sa faca sex oral ca sa-si potolesca "hormonii" care ii rod. cam de aici in sus ar trebui sa plece "educatia sexuala". din nefericire aici se opresc si metodele adultilor...mereu repet un banc vechi: mama catre fetita de 12 ani: draga mea, ar trebui sa vorbim si despre sex. fetita raspunde: zi mama, ce ai vrea sa afli?
  • 0 (0 voturi)    
    Alta abordare ... (Joi, 28 august 2008, 21:12)

    doftorul [anonim]

    Salutam !

    S-a gandit cineva la imensa rata a frustrarii care ajunge sa refuleze pe holurile tribunalelor in procese de divort datorate incompatibilitatii sexuale intre parteneri ? Judecand la rece si incercand sa fii foarte obiectiv, de cate ori ti-ai fi dorit ca sotul sau sotia sau partenerul sa fie ceva mai experimentat sau macar mai putin timid sau cel putin un pic mai dezinhibat ? In cultura noastra inca mai exista conceptia ca orice legat de cultura trupului si implicit a organelor sexuale reprezinta un subiect tabu. Deunazi fetita mea m-a intrebat de ce are mama menstruatie ... ce era sa-i raspund ? ca "ii este rau" - asa cum se mai practica si cum am si vazut in alte familii ? Am incercat sa-i explic adevarul si sa o fac sa inteleaga procesul, evident discutia a ajuns si la reproducere, tratata ca si concept si nu exemplificata. Este important sa lasam la o parte frustrarile si neamplinirile sexuale pe care le-am mostenit noi si sa le dam copiilor nostri sansa de a se cunoaste pe ei si cel putin de a crea premisele luarii unor decizii constiente atunci cand inevitabil va aparea si necesitatea sexuala in viata lor si cred ca e bine sa se inceapa in momentul in care copilul incepe sa-si manifeste interesul pentru corpul lui. Vis a vis de alegerile pe care le va face mai tarziu, e imposibil sa-i impui baiatului tau o orientare heterosexuala daca el simte altceva ... si eu unul as prefera sa faca o alegere in cunostinta de cauza si sa ajunga sa fie impacat cu el decat sa-si duca viata frustrat din cauza obtuzitatii mele.
  • 0 (0 voturi)    
    cu educatia sexuala... (Joi, 28 august 2008, 21:26)

    sorin [anonim]

    ...au inceput americanii in anii 60-70,
    si asta a dus la explozia sexualitatii, protejata sau nu,
    ca prim mod de minifestare a fiintei umane
    "civilizate" din ultimele decenii.
    Lectiile astea doar atata curiozitatea copiilor;
    si li se spune doar: fa-o, dar cu grija,
    nicidecum: oare asta nu se face odata cu intemeierea
    unei familii? dar, desigur, ce altceva putem face
    dupa ce ne-am mancat (epuizati), burger-ul in
    fata televizorului (sau in cinematograf, sambata)...
  • 0 (0 voturi)    
    lectii de sex (Vineri, 29 august 2008, 10:07)

    georgi [anonim]

    si asa lectiile de Educatie pentru sanatate de la clasele V-VI starnesc prea mult interesul elevilor. acolo unde , in loc sa-i invete totul despre cum sa duca o viata sanatoasa pe toate planurile - unii prof. fac fff multa eductie sexuala , cu lux de amanunte .Am vazut elevi de clasa V framatand de bucurie ca au la lectia urmatoare ,,despre sex".Oare nu sunt facuti curiosi prea devreme? De ce dupa programa scolara descrierea organelor sexuale se face la clasa a VII?
  • 0 (0 voturi)    
    Doftore, m-ai dezamagit! (Vineri, 29 august 2008, 12:30)

    Gonzo [anonim]

    Pentru Doftorul:
    Iti zdrangane prea multe idei eclectice prin cap, dar vad ca e una pe care tii neaparat sa o introduci in discutie: homosexualitatea.
    Vrei sa ne spui ca e benefic ca materia despre sexualitate sa contina tematica homosexualitatii asortata cu religia tolerantei-non-discriminarii-drepturilor-omului. Dar nu o faci direct, barbateste, ci sub forma unor ganduri proprii despre libertatea de alegere pe care intentionezi sa i-o oferi baiatului tau. De ce mentionezi numai baiatul?
    Doftore, asta e curata discriminare pe baza de sex, pardon, gen, ca sa fiu politically-correct.
  • 0 (0 voturi)    
    Au si englezii nebunii lor (Sâmbătă, 30 august 2008, 0:21)

    Ratiu [anonim]

    Noi il avem pe nebunul care vrea sa scoata icoanele din scoli, cel al englezilor e deranjat de lipsa educatiei sexuale la copiii de 4 ani!
    Uite o mostra de limba de lemn englezeasca: "Vom face apel la guvern pentru a ne asigura ca aceste lectii vor fi introduse in programa scolilor primare si secundare deoarece reprezinta o baza personala si educationala in formarea curriculum-ului national", sustine un parinte.
    Si totusi, Daily Telegraph publica aceasta bazaconie, cu justificarea ca este ceruta de "parinti si de tineri". Acum 19 ani, in Romania, Scanteia ar fi spus, anacronic si totalitar, "un grup de oameni ai muncii".
    Ce bine e in democratie!
  • 0 (0 voturi)    
    Teoria ca teoria...dar practica! (Luni, 1 septembrie 2008, 16:56)

    Klingsor [anonim]

    Mult mai necesara ar fi legalizarea prostitutiei, adolescentii intre 14-18 ani au cea mai mare nevoie de asta...cand vom avea un tineret format din indivizi siguri pe ei, care vor privi totul ca firesc, fara sa chicoteasca, fara frustari si prejudecati?
    TRECUTUL E MORT-viitorul va apartine!
    • 0 (0 voturi)    
      Klingstor, mama ta cauta de munca? (Luni, 1 septembrie 2008, 20:48)

      Gonzo [anonim] i-a raspuns lui Klingsor

      Sper ca vei sustine ne-discriminarea "lucratorilor sexuali" pe baza de varsta.
      Eu sunt cam gerontofil si am bucurii la mamele colegilor mei. Unele dintre ele se plang ca nu pot oferii copiilor tot ce-si doresc, iar eu le-as oferi o sansa.
      Tata a zis ca deconteaza tot, numai sa-i aduc chitanta cu stampila, ca sa fie sigur ca nu dau banii pe tigari.


TOP5

Ultimele
stiri
    Nu există niciun articol deocamdată în această categorie