Garsoniera, Salajan
Foto: Hotnews

Decat chirias in Salajan, mai bine cu trenul la Ploiesti

de Andreea Flintoaca HotNews.ro

Luni, 29 septembrie 2008, 13:56    NEWS | STIRI

Print YM E-mail Mai mare| Mai mic Comentarii

In octombrie vin studentii in Bucuresti. Am incercat sa o iau putin inaintea altora si am inceput, inca de saptamana trecuta, sa-mi caut garsoniera/apartament doua camere, cu chirie. In doua zile am sunat la 10 agentii si proprietari, am vazut un apartament cu doua camere si o garsoniera, am fost programata pentru  alte patru garsoniere (intre 350 - 400 euro) si, de fiecare data, am pierdut la mustata cea mai buna oferta, daca o fi existat vreodata (!).

1. Garsoniera, Mosilor, 350 euro: S-a dat!

In anunt scria ca este la intersectia dintre Calea Mosilor si Bd. Carol, confort 1, cu o suprafata de 30 mp, utilata modern, cu jaluzele verticale si termopane, mobila, gresie, faianta. Cu jumatate de ora inainte de a merge sa o vad, cei de la agentie ma suna si imi spun ca tocmai s-a inchiriat. “Totusi, nu ati vrea sa vedeti o alta, intr-o zona mai putin centrala?”, aud la telefon. Incep sa ma intreb daca primul anunt era pe bune.

Apartament 2 camere Titan
Foto: Hotnews
2. Apartament cu 2 camere, Titan (Piata Trapezului), 400 euro: "Puteti sa stati si cu prietenii vostri aici"

Apartamentul este la 5 minute de viitoarea statie de metrou 1 Decembrie 1918, intr-o zona linistita (zice anuntul), cu spatiu verde si loc de joaca pentru copii. Liftul urca destul de scartait pana la etajul 3, unde fostii chiriasi isi strang ultimele lucruri. In urma lor, raman doua covoare, aragazul, frigiderul, masca de chiuveta si un scaun pentru urmatorii chiriasi. In rest, apartamentul nu este mobilat, nici zugravit, nu are balcon si nici termopane.

Barbatul care imi arata camerele este bun prieten cu proprietarul (vorbeau cu "ba" la telefon), dar se prezinta drept "agentie".  "Sunteti doua? Ah, pai puteti sa stati si cu prietenii vostri aici, ca nu se supara nimeni, tot in pretul asta! E bine aici, e frumos, mai facem noi curat pana va aduceti mobila, mare lucru nu va trebuie. Ia uite, frigiderul e mare, e bun, aici in hol va puneti un cuier frumos, pentru haine si papuci. Va zic eu, nu mai gasiti asa ceva, tre' sa va decideti repede ca il dau, daca nu", ma avertizeaza el.

Cand vine vorba de bani, socoteala e simpla: "Pai 400 ori 3 luni fac 1.200 si cu 200 mie, ca agentie, tre' sa dati 1.400 de euro! Da' sa va grabiti, ca e nebunie mare acu'!". La doua ore dupa ce am vazut apartamentul, barbatul m-a sunat sa ma intrebe daca il vreau, ca are un client cu banii la el si nu mai sta pe ganduri. Din nou marketing, imi spun. Altfel, de ce m-ar mai fi intrebat?!

3. Garsoniera, magazinul "Titan", 350 euro: "Acum semnez contractul. Dar mai avem si altele"

"Domnisoara, daca vreti sa vedeti garsoniera sa veniti cu banii direct! Trei luni chirie plus una garantie, ca daca nu... nu mai prindeti asa oferta!"

"Se da asa de repede?"

"Pai, cum? La banii astia? E confort 1, decomandata, mare, mobilata, utilata, libera, numai sa veniti cu hainele si sa va mutati! Nu stati pe ganduri ca pierdeti, e in zona buna, aici, la doua minute de metrou!"


Ajung in fata magazinului "Titan" la ora stabilita si astept sa apara cineva timp zece minute. Cand sun la agentie, mi se spune scurt: "Acum semnez contractul! Daca stati pana in ultima clipa, a venit un client si a zis ca o ia... asta e! Eu v-am zis ca e o ocazie rara! Dar mai avem si altele, daca vreti”.

S-au mai inchiriat sub nasul meu: o garsoniera la Iancului, de 36mp, mobilata, utilata, la 400 de euro si una la Dristor, nemobilata, cu bucataria utilata si mobilata complet, tot la 400 de euro. De fiecare data, agentii imi propuneau si altceva. Sa se dea atat de repede sau unele mai sunt si oferte inchipuite?

4.Garsoniera, Salajan, 250 euro: dusul e pus la chiuveta

Daca pretul pare mic, la fel e si garsoniera: totul e inghesuit si murdar, tocurile de la geamuri putrede. In baie nu exista cabina de dus, pentru ca nu ar avea loc. Para dusului atarna in chiuveta si apa se scurge direct pe gresie.

In bucatarie, daca pui un aragaz si doua scaune abia
Bucatarie garsoniera Salajan
Foto: Hotnews
iti mai ramane loc sa te strecori, iar in camera propriu-zisa e greu de imaginat cum asezi un pat, un birou si un scaun.

Proprietarul este, in schimb, foarte binevoitor: "Sa stiti ca stati foarte bine aici, e Billa, e Auchan  si Penny la doi pasi, mergeti cu 311 pana in centru, e liniste in zona asta, verdeata. Acuma, daca vreti sa faceti ceva imbunatatiri, sa puneti termopane, se poate, eu sunt deschis la colaborare. Numai ca nu va pot scade dintr-odata la chirie, va scad, asa, esalonat. Si avansul, la fel. Imi dati 1.000 de euro pe 4 luni si, dupa aia, imi platiti doar 200 de euro pe luna chiria, va scad cate 50 de euro, treptat. Numai sa fiti fete serioase, nu cu bautura, nu cu consum de droguri aici, vedeti cate se intampla", explica el.

La iesire, in timp ce incuia usa, proprietarul spune, cu regret: "Ar fi buna aici si o usa metalica!"

Periplul va continua: voi merge sa vad, saptamana viitoare, un apartament cu doua camere, in Titan, mobilat, utilat, cu 450 de euro si inca unul in Crangasi, la Podul Grant, confort 1, mobilat si utilat, la 450 de euro, o garsoniera in Crangasi, langa sectia 20, cu 330 de euro si o garsoniera pe Turzii, cu toate imbunatatirile, 450 de euro. Mai caut. Poate ca ocaziile acelea nemaipomenite exista si in realitate. Poate ca e important sa nu ma grabesc. Vine iarna, preturile poate se mai aseaza.

Pana una alta, voi face naveta la Ploiesti, unde am o matusa. Trenul circula din doua in doua ore, de la gara nu e aglomerat, iar biletul dus-intors costa 20lei/zi (studentii au reducere jumatate - n.r.).  Inmultit cu 23 de zile (lucratoare), 460 de lei/luna (230 lei, pretul studentesc). Daca am noroc, prind o chirie la 100-150 de euro si tot ies macar decent, daca nu mai ieftin.

  
16696 vizualizari
  • +12 (12 voturi)    
    e bataie de joc (Luni, 29 septembrie 2008, 15:23)

    gigi [anonim]

    agentiile imobiliare sunt niste mizerii. Agenti de 2 lei, deveniti "real-estate consultants" peste noapte, care nu fac decat sa minta si sa creasca preturile.

    Si pt ce? pt o mizerie de oras si o mizerie de apartamente...
    • -8 (16 voturi)    
      nu ... (Luni, 29 septembrie 2008, 15:59)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui gigi

      stimate domn, agentiile imobiliare nu au interes sa creasca pretul; sa o luam logic : daca o garsoniera e 250 euro , 50% comision inseamna 125 euro; sa presupunem ca , asa cum ziceti, "umfla pretul" la 300, iese un comision de 150 euro; as zice eu ca nu merita sa cresti pretul pentru ca diferenta de comision nu e decat de cateva zeci de lei, iar pe de alta parte risti sa nu poti inchiria pentru ca clientul nu are atatia bani; preoblema trebuie cautata in alta parte: la proprietarii nesatuli care ofera conditii de mizerie, si cer preturi mari; insa as vrea sa ii vad daca ei ar locui in astfel de conditii!
      • +11 (13 voturi)    
        du-te ba si ia-ti medicamentele! (Luni, 29 septembrie 2008, 16:54)

        fb [anonim] i-a raspuns lui Florin

        tati, puti a agent imobiliar de la o posta.
        • -3 (9 voturi)    
          no comment (Luni, 29 septembrie 2008, 22:53)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui fb

          ...in general romanii nu stiu sa raspunda decat prin violenta sau cuvinte urate; este si cazul dumneavoastra....no coment!cine nu intelege ....nu intelege ce poti sa ii faci?!
          • 0 (2 voturi)    
            asa (Marţi, 30 septembrie 2008, 10:33)

            tot eu [anonim] i-a raspuns lui Florin

            si se presupune ca trebuie sa ma las jecmanit si furat numai pentru ca pe tine te deranjeaza adevarul?
            Si, ma scuzi, dar unde sunt cuvintele urate? Sa facem o analiza pe text:
            - tati - cuvant des folosit de copii cand vor sa isi jigneasca tatal
            - a puti - cuvant obscen, folosit pentru a descrie intr-un mod vulgar mirosul de trandafir, care si el la randul lui este un simbol al minciunii (vezi simbolul FSN)
            - agent imobiliar - titlu nobiliar, face parte din casta zeilor. asta nu se pune. Macabra este asocierea de catre un profan a cuvintelor murdare cu acest termen plimbat prin X5-uri.
            - posta - act vulgar prin care o tigara este plimbata in aramata din gura in gura, favorizand astfel raspandirea bolilor venerice.
            pe scurt, in limbaj academic, domnul meu, faptele sunt mai importante decat vorbele, iar un lucru e cert, esti agent imobiliar, si iti faci datoria, aceea de a juca pana la ultma carte.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu sunt de acord ... (Marţi, 30 septembrie 2008, 0:26)

        Paul [anonim] i-a raspuns lui Florin

        Nu sunt de acord cu ce spui. Uiti de faptul ca agentiile taxeaza atat proprietarul cat si chiriasul asa ca in loc de 250 de Eur sunt de fapt 300 Eur pe care agentul de vanzari (asta ca sa nu-l numesc altfel) ii castiga. Stim cu toti ca acesti bani nu sunt declarati.
        Dovada am pe proprietarul pe care l-am avut la o garsoniera pe care am inchiriat-o mai demult. Agentul mi-a spus un pret si numai daca platesc pe n luni atunci mai scade chiria. Am platit pe n luni ca sa iau la un pret mai mic. La o discutie ulterioara pe care am avut-o cu proprietarul mi-a spus ca niciodata nu a mentionat asa ceva agentului ci a cerut pretul mai mic pe care l-am si platit si deci a fost doar o inventie ... Presupun ca foarte multi au trecut prin asa ceva.
        • 0 (0 voturi)    
          partial (Marţi, 30 septembrie 2008, 9:47)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui Paul

          ...exista si aceasta posibilitate eu nu o neg, insa nu inseamna ca in toate cazurile se procedeaza la fel!cunosc si eu astfel de situatii....!
      • +2 (2 voturi)    
        ba ///... (Marţi, 30 septembrie 2008, 10:50)

        alin [anonim] i-a raspuns lui Florin

        cum /// poti sa minti ca un nesimtit !!! V-am testat dand un anunt pe net si bineinteles sunat in 5 (cinci) minute de tot felul de agentii care imi propuneau sa inchiriez la un pret mai mare!!! Sunteti niste ///. Pai cine ii determina ma /// pe clienti (proprietari) sa inchirieze la preturi astronomice??? Nu voi? lasa ba, ca fac pariu ca intr-un an nu mai faceti voi purici... L-am inchiriat aproape moca, ideea nu era sa cistig, ci sa bag un chirias de treaba in casa. Sunteti vai mama voastra...Daca nu v-as cunoaste...
        • 0 (0 voturi)    
          nu pot.... (Marţi, 30 septembrie 2008, 13:59)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui alin

          ..nu pot sa ma cobor la un asemenea limbaj....
        • 0 (0 voturi)    
          Vreau o garsoniera de inchiriat!!! (Marţi, 30 septembrie 2008, 17:14)

          Anonimus [anonim] i-a raspuns lui alin

          Nu-mi zici si mie daca mai ai astfel de garsoniere la preturi mici?!? Vreau sa ma mut si preturile sunt prea mari pt buzunarul meu... momentan stau intr-un apartament care arata vai de capul lui... e ok ca pret dar arata jalnic...
          ms anticipat
  • +2 (2 voturi)    
    Nu e rea ideea (Luni, 29 septembrie 2008, 15:26)

    Ciprian [anonim]

    daca rezisti zilnic la drumul cu trenul. E o idee destul de ok comparativ cu preturile din Bucuresti. Se mai poate intreba si prin cunostinte, colegi de facultate (cei care stau de mai mult timp in chirie au preturi ok-nu petardele de acum- si sunt unii care cauta tovarasi noi de chirie).
    • 0 (0 voturi)    
      Mai bine nu mai cauti daca stai in Ploiesti (Miercuri, 8 octombrie 2008, 14:13)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Ploiestiul e chiar ok dpdv al transportului spre Bucuresti, daca as fi avut locuinta acolo nu mi-as mai fi cautat niciodata chirie in Buc.
      Cu trenul se face o ora pana in Gara de Nord, iar de la Gara de Nord te poti sui direct in metrou. Cam tot o ora se face si din cartierele neacoperite de metrorex (Rahova,Drumul Taberei,Colentina) asa ca practic timpul ar fi acelasi.
      Singurul inconvenient ar fi legat de faptul ca trenurile sunt totusi mai rare decat autobuzul/metroul
  • 0 (2 voturi)    
    Inaintea altora? (Luni, 29 septembrie 2008, 15:27)

    Vlad [anonim]

    Poate daca ati fi cautat in August..
  • +7 (7 voturi)    
    super oferta (Luni, 29 septembrie 2008, 15:34)

    Mr. Parker [utilizator]

    treaba cu super oferta care tocmai acum s-a dat e un garlig obisnuit pentru agentii.. nu exista si nici nu a exista vreodata..
  • +2 (2 voturi)    
    vanzatorii de iluzii (Luni, 29 septembrie 2008, 15:37)

    Razvante (sofer pe 3 basculante) [anonim]

    Anul asta am terminat si eu facultatea.Am fost intre privilegiatii locuitori ai marii metropole.De curand m-am angajat la o firma care m-a delegat la ploiesti pana la sfarsitul lunii noiembrie.Maxi taxi costa 12 lei, trenul personal face intre 50min - 1h si 20 de mnute si pentru studenti biletul costa 2,7 lei redus pentru studenti.M-am inscris la master si cu greu cred ca voi face fata pentru ca voi fi tot pe drumuri.Mult succes proaspetilor studenti!(vor avea multa nevoie)
    • 0 (0 voturi)    
      Si totusi... (Marţi, 30 septembrie 2008, 11:28)

      MM [anonim] i-a raspuns lui Razvante (sofer pe 3 basculante)

      Sunt agent imobiliar si am cunoscut la randul meu si alti "agenti"...care trebuie sa recunosc ca nu au o atitudine potrivita pentru aceasta meserie ! Ofertele bune la inchiriere nu sunt intotdeauna inventate si asta pot sa va spun din proprie experienta. Multa bafta tuturor :)
  • +1 (7 voturi)    
    Si marmota... (Luni, 29 septembrie 2008, 15:40)

    Sevraj [anonim]

    Dupa o analiza asa de "pertinenta" ma intreb cum crezi ca o sa gasesti o garsoniera cat de cat buna (nu in tiganie) la Ploiesti cu 100 EUR?
    Daca dai 200-250 si la Ploiesti se alege prafu' de planul tau care deja presupune vreo 3 ore in plus...
    Si trenul care nu mai vine sau intarzie...
    Si jegosii din tren....
    Si frigul....
    Si naveta iarna...
    Te asteptam cu drag,
    Un navetist
  • +2 (6 voturi)    
    Intresant (Luni, 29 septembrie 2008, 15:41)

    Adrian [anonim]

    Interesant si....trist in acelasi timp.

    Iata o societate "capitalista" si "consumatorista".
    Vorba zicalei : "Nu e prost cine cere, e prost cel care da".

    Poate asa vom intelege in cele din urma, de ce preturile la chirii explodeaza in fiecare an, de cele mai multe ori absolut nejustificat.

    Spatii mizere si stramte la "oferta" cu 400-450 de euro pe luna.

    Parerea mea ? Trebuie sa fii un adevarat IDIOT sa platesti pentru asa ceva,dar nu ma indoiesc de faptul ca tara geme...asa ca ...se vor gasi destui creduli care sa puna botul la propozitia :" ce vrei, asta e pretul pietei".

    Nope, e pretul idioteniei.Daca lumea ar refuza sa mai plateasca lunar pe niste porcarii de garsoniere
    infecte, sume ce echivaleaza cu 3 salarii minime pe economie,poate s-ar schimba ceva in privinta peturior.


    Ce foame de bani domnilor....ce fooooaameeeee.
    Oricum, singurii vinovati sunteti VOI, cei are platiti pentru asa ceva si acceptati sa locuiti mai rau ca intr-o inchisoare,claie peste gramada.

    Agentiile imobiliare se bucura ca in fiecare secunda se naste cate un fraier trezit pe ultima suta de metri ca nu are unde sa stea.

    Evident..... unde oare s-a mai pomenit in Europa, o chirie mai mare de 3 ori cat salariul minim pe economie ? Imi provoaca repulsie ce se intampla in tara asta si mai ales cei care tolereaza si incurajeaza o astfel de "democratie capitalista" platind sa fie umiliti.
    • +1 (1 vot)    
      vrei nu vrei trebuie sa inchiriezi (Luni, 29 septembrie 2008, 21:55)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Eu stau cu chirie de 5 ani in mizeria asta de oras. Ca sa gasesti ceva ok trebuie sa cauti si sa cauti, exclus agentiile (...niste tarani). Daca ai timp sa cauti si ai noroc, poti sa gasesti ceva ok la un pret acceptabil.

      Sunt de acord sa platesc chiria 300E pe luna insa sa beneficiez de toate conditiile(termopan, aer conditionat, utilitati, mobilier nou), sa mi se faca un contract etc.

      Intradevar sunt prosti cei care dau 350E pe un jeg de garsoniera sau apartament.

      Ce ma enerveaza la culme sunt proprietarii care cred ca daca au un jeg de garsoniera pot sa ceara marea cu sarea si li se pare anormal sa ai si tu pretentii. Pana la urma domnilor casa e a voastra, banii sunt ai nostri. Trebuie sa si oferi ceva pentru banii aia, nu numai 4 pereti igrasiosi.

      Naveta nu cred ca e o solutie, tinand cont de conditiile oferite de CFR, plus ca o mare parte din timpul tau liber ti-l petreci pe drum in loc sa te bucuri de el.

      Oricum, tot mai multi proprietari care nu au putut sa-si vanda apartamentele din cauza crizei, si le-au scos la inchiriat. Oferte sunt destule.

      Dragi chiriasi puneti mana pe telefoane si incepeti sa sunati :D
  • +3 (3 voturi)    
    =)))) (Luni, 29 septembrie 2008, 15:46)

    sauron [anonim]

    da, da sigur sunt reale ofertele alea care tocmai s-au dat =))))
    acum vreo 2 ani am cautat si eu un apartament in chirie de mi-a iesit pe nas si nici macar nu era in per in care vin studentii, era prin luna martie. in toate perioada aia m-a costat telefonu cat chiria pe o luna si am reusit sa gasesc la inceputul lui mai ceva care sa fie decent si la pret si la conditii.
    ii compatiesc sicer pe cei care trebuie sa treaca prin asa ceva :(
  • +2 (2 voturi)    
    si inca nu stiti tot (Luni, 29 septembrie 2008, 15:52)

    sas [anonim]

    Daca la inchiriere se practica "tocmai s-a dat" la vanzare se practica altceva (e adevarat ca e vorba de practica de anul trecut): "asta e apartamentul (care e ok si ca pret si ca tot ce vrei) dar proprietarul e plecat in ... marte ... si se intoarce peste 2 luni. Pana atunci nu vreti sa vedeti si altceva??!!"
  • +1 (1 vot)    
    eu am facut treaba asta.... (Luni, 29 septembrie 2008, 15:52)

    anon [anonim]

    ...ca nu aveam unde sa stau la camin pe vara si lucram in Buc.

    Am rezistat o vara....pe urma mi-am luat la camin.

    Daca ai treaba la facultate cu timpi morti in timpul zilei e pierdere de timp.

    Daca mai ai treaba si la ora 8 dimineata iarna....sa vii din ploiesti e o placere...
  • +3 (7 voturi)    
    Buey ma deprimati (Luni, 29 septembrie 2008, 15:57)

    Zi Terminetar [anonim]

    Catre reporterul articolului: iti dai seama ca la faza asta m-ai faultat. Eu chiar aveam de gand ca luna viitoare sa ii cer proprietarului sa reduca chiria de la 400 la 350 de euro (3 camere). Ca mie asa mi se pare corect.

    Ce se intampla cu piata chiriilor? Dupa atatea ap. noi si dupa faptul ca Bucurestiul e arhiplin, mai vine lume in Bucuresti? Eu nu cred. Eu cred ca trebuie sa scada chiria.
  • +1 (1 vot)    
    sunt ploiestean si caut chirie... stai linistita.. (Luni, 29 septembrie 2008, 16:04)

    edi [anonim]

    in ploiesti nu se gaseste nimic sub 200 Euro (la 200 conditii execrabile)... si aici agentiile imobiliare au acelasi mod de operare, iar proprietarii s-au trezit ca sunt fraieri sa nu ia si ei de la 200 in plus, ce daca nu au imbunatatiri sau zona e nasoala...
  • +6 (6 voturi)    
    invatati si pe altii sa foloseasca netul (Luni, 29 septembrie 2008, 17:03)

    gica [anonim]

    De 2 saptamani am postat un anunt pt vanzare garsoniera proprietatea personala pe net, pe mai multe site-uri specializate si destul de vizitate.

    In primele 2 ore m-au sunt peste 25 de agentii, insa nici un particular. Ulterior au inceput si vizitele particularilor dar tot..."prin agentii". Mentionez ca nr meu de mobil este pe net, pe mai multe site-uri chiar. Deci cineva interesat sa cumpere m-ar fi gasit la fel de usor ca si oricare din cele peste 25 agentii.

    "INVATATI BA SA FOLOSITI INTERNETUL, fraierilor !!!" le-am spus la toti. Platesc de tampiti agentii cu 3% comision doar pt ca aia pot sa se uite pe net si ei nu.

    Plus ca agentia ca sa-l aduca pe client la mine mai pune si ea peste pretul cerut de mine, ca deh tre sa-si ia comision !!! si deloc mic. 6% in total(3 de la client, 3 de la mine, adica tot de la client). Atentie, orice pe lume e negociabil inclusiv acest comision. 1% e arhi suficient si profitabil si pt agentie. Restul e JAF.

    E netul plin si de oferte seriose si la inchirieri, dar daca se duc oamenii la agentii...EI O CAUTA !!! Intrebati va rog agentia ce face de banii astia si ce riscuri isi asuma? :-))))))))...da ce-s prosti...ar suna un raspuns sincer?

    Atentie insa la tzepari ca sunt multi si de obicei sunt cei care se grabesc !!! Asta e primul semnal!

    Plus ca atunci cand cumperi pe credit, notarul si banca sunt primii care verifica actele si direct interesati sa fie corecte. La inchirieri insa mai vorbiti si cu vecini sau administrator, ca lumea e mica. GRABA STRICA TREABA ! succes
    • -3 (3 voturi)    
      toti se pricep... (Luni, 29 septembrie 2008, 22:57)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui gica

      ...ce bine e in Romania; mai nou vecinul, sau administratorul se pricep si la acte juridice; deh toti se pricep....
      • +1 (1 vot)    
        nu la acte juridice (Marţi, 30 septembrie 2008, 10:19)

        none [anonim] i-a raspuns lui Florin

        nu se pricepe administratorul la acte juridice, dar daca vrei sa locuiesti in bloc, iti poate spune ca baba de deasupra te inunda tot la doua saptamani si ca trebuie sa suporti mirosul de la cele 65 de pisici pe care le praseste, ca la iarna intretinerea va fi de ordinul a 5-6 milioane si alte informatii utile... PS: domnu' Florin, mi se par emie sau sunteti agentie?
        • 0 (0 voturi)    
          nu... (Marţi, 30 septembrie 2008, 14:02)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui none

          nu, stimate domn, sunt consilier juridic, insa nu putem sa ii bagam pe toti in aceeasi oala; sunt oameni si oameni; nu inseamna ca daca cel de la coltul strazii iti vinde un strudel rau, si la cealalta patiserie e acelasi strudel; asa si cu agentiile, asa si cu proprietarii; oare nu sunt si chiriasi care nu au devastat apartamente?
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 30 septembrie 2008, 14:06)

      adimarian [utilizator] i-a raspuns lui gica

      Și eu incerc sa vând un apartament de ceva timp si nu m-a sunat nici macar o persoana particulara, numai agentii.
  • +2 (6 voturi)    
    gunoi de oras (Luni, 29 septembrie 2008, 19:16)

    cris [anonim]

    ma bucur foarte mult ca am reusit sa plec dupa ce am stat 7 ani in cel mai imputit oras !merg in tg mures, unde e lumea mai civilizata de 1000000000000000000000000000X
    • 0 (0 voturi)    
      ai mare dreptate (Marţi, 30 septembrie 2008, 12:43)

      adi [anonim] i-a raspuns lui cris

      eu mai pun vreo 10 zerouri !!!
  • +2 (2 voturi)    
    urasc si eu bucurestiul (Luni, 29 septembrie 2008, 20:35)

    marcelzzz [utilizator]

    Din cate stiu eu, cele plata in avans pe 3 luni inseamna, in general, plata in avans pe 2 luni + 1 luna garantie (ce o mai insemna si asta? suna destul de mafiot, oricum...) pe care nu prea ai sanse sa o vezi inapoi
    Am cautat si eu si garsoniera si apartament de 2 camere pentru inchiriat si pot spune ca a fost un cosmar. Am inteles ca agentiile controleaza asa-zisele site-uri de anunturi imobiliare pentru a fi sigure ca nu se poate ajunge direct la proprietar (schimba numerele de telefon, adauga acelasi anunt de foarte multe ori cu numarul lor, etc).
    Sa nu mai zic ca si proprietarii, de celalta parte, chiar daca au o groapa in nu stiu ce cartier la marginea Bucurestiului, cer intotdeauna pretul pietei. Nici unul nu se uita ce cazatura vrea sa inchirieze. Plus ca mai au o atitudine de genul: mi-ai dat banii, acum descurca-te, neintelegand ca nu iti inchiriaza 4 pereti ci un apartament si ca sunt anumite probleme care ar trebui sa ii preocupe si pe ei mai departe.
    Intr-un final, dupa saptamani de stres si factura pe masura la telefon, ai parte si tu de un dram de noroc si gasesti ceva decent (pentru ca asta, intr-adevar, tine numai si numai de noroc), te muti si uiti de toata nebunia... si evident te resemnezi si platesti pretul acela mult prea mare acceptand cu un nod in gat ca asta e pretul "pietei"
  • -3 (3 voturi)    
    gramatica asta (Luni, 29 septembrie 2008, 22:58)

    Pruteanu [anonim]

    Periplu = calatorie pe mare/ocean. Probabil o sa cauti chirie la Constanta sau Istanbul. Ce articol de rahat...tu ai unde sa locuiesti...unii mai cauta!
    • +3 (3 voturi)    
      mai multe sensuri (Luni, 29 septembrie 2008, 23:30)

      pruteanu2 [anonim] i-a raspuns lui Pruteanu

      limba romana e mai bogata in intelesuri decat au unii idee :)
      http://www.dexonline.news20.ro/cuvant/periplu.html

      periplu = si călătorie lungă (şi anevoioasă).

      fireste, daca acceptam ca mai exista in exprimarea noastra si sensul figurat
  • 0 (2 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 29 septembrie 2008, 23:15)

    [anonim]

    • 0 (0 voturi)    
      praga (Luni, 29 septembrie 2008, 23:33)

      mm [anonim] i-a raspuns lui

      cum sunt preturile in Praga? e piata blocata? sunt zvonuri ca scad preturile?
      • +1 (1 vot)    
        Comentariu sters de utilizator (Marţi, 30 septembrie 2008, 8:32)

        [anonim] i-a raspuns lui mm

  • +2 (2 voturi)    
    mai scump decat in California... (Luni, 29 septembrie 2008, 23:58)

    Lucian [anonim]

    ma tot intreb ce o fi avand Bucurestiul asta atata de valoros incat sa fie asa de scump.
    Pai frate, asta e mai scump decat un apartament in Orange County California (40 Km sud de Los Angeles), unde... dai 1200$/apartament cu 2 dormitoare, 2 bai, si un living room plus bucatarie (in Romania ar fi considerat 3 camere), dar nu tu intretinere exorbitanta, nu tu iarna, nu tu maneaua vecinului de la 4, piscina in complex, loc de parcare, si sa nu mai spunem ca e o clima mult mai prietenoasa.
    Spunea cineva mai sus ca nu e prost cel care cere, e prost ala care da! Pe buna dreptate.
    Defapt unde civilizatie nu e... nici D-zeu nu cere!
  • +2 (2 voturi)    
    bucuresti sau ploiesti (Marţi, 30 septembrie 2008, 0:56)

    eu [anonim]

    Am locuit in Bucuresti si ca student si ca familista. Ii un oras de kk si da bucurestenii vor marea cu sarea adica pretu pietei chiar daca detin o pestera pe care ei o numesc apartament. Fatuco din articol vezi ca este un camin pe str. Dealul Tugulea langa Lacul Morii de fapt sunt 2 intr-o curte.Au camere cu 2 si 4 locuri internet...Costa cca 2 mil de lei vechi pe luna..Acum locuiesc in Ploiesti si pot spune ca sunt navetista. Este si asta o treaba cu naveta rapidul face 40 de min pana in gara de nord si circula trenuri destul de des..Stau intr-o zona buna la ap cu 2 camere mare confort 1 si chiarie 230 de euro..la garsoniere ma gandesc ca ii mai mica chiria
  • +1 (3 voturi)    
    grrrr (Marţi, 30 septembrie 2008, 3:09)

    io [anonim]

    700$ un apart cu 2 dormitoare, si living, in dallas.

    In ce conditii?

    http://towervillageapts.com/floorplan.asp?FPID=6232

    Ce drac sa mai zici?
    • +1 (1 vot)    
      mere si pere (Marţi, 30 septembrie 2008, 12:01)

      ekek [utilizator] i-a raspuns lui io

      ce arati tu acolo e mai mic decat unul comunist de la noi.
      plus ca nu e in capitala.
      plus ca 700$ nu e putin.
      plus ca din ce mi dau seama din harta nu e deloc in oras.
      nu exista comparatie.
  • +1 (1 vot)    
    Problema e... (Marţi, 30 septembrie 2008, 3:13)

    Claudiu [anonim]

    Problema e ca piata chiriilor e de multe ori in mana catorva firme care controleaza preturile. De ex eu sunt proprietar peste 10 garsoniere. Chiar daca inchiriez 5 din ele la pret bun, imi scot banii si pentru celelalte, plus ca nu se uzeaza garsonierele neocupate si oricum se dau si ele cand omul e disperat si se apropie noaptea si nu are unde dormi, nu se mai uita la bani.
    • 0 (0 voturi)    
      da garsoniera la ce pret e? la ce pret? (Marţi, 30 septembrie 2008, 11:05)

      b [anonim] i-a raspuns lui Claudiu

      spune-mi si mie cum ti-ai luat cele 10 garsoniere si la ce pret..si in ce an?
  • +1 (1 vot)    
    hehehe (Marţi, 30 septembrie 2008, 3:40)

    nick [anonim]

    lasa ca e frumos la bucuresti. presupun ca o sa scrii si despre trafic/semafoare/gropi cand o sa te plicti de tren, si eventual despre restul pe masura ce te faci mai mare.

    :)
  • +1 (1 vot)    
    Comparativ (Marţi, 30 septembrie 2008, 6:38)

    adi [anonim]

    Am locuit in mai multe orase in afara de jegul bucurestean. Comparativ, chiria la NYC (pentru o camera, intr-un apartament mobilat in Manhattan, zona naspa dar nu periculoasa): 1,000 dolari/luna (electricitate si apa neincluse).

    In Vermont, chiria pentru o camera intr-o casa mobilata cu 4 camere, 2 toalete: 400 dolari/luna.
    La Istanbul, chiria pentru o camera intr-un apartament cu 2 camere, mobilat frumos, cu vedere faina asupra Bosforului : 350 de euro.

    In Champaign, Illinois -orasel universitar de 100,000 de oameni - chiria pentru un apartament de doua camere nemobilat: 485 de dolari pe luna.

    Sincer decat jegul bucurestean daca as fi din nou student m-as uita la burse in afara...conditii mai fine, preturi mai mici (bineinteles, nu la NYC sau Londra...), si primesc si educatia la ani lumina de ce se face in urbea aia urat mirositoare ce se vrea capitala europeana...
  • +1 (1 vot)    
    Asta e garsoniera de 350 de euro pe luna????????? (Marţi, 30 septembrie 2008, 8:30)

    Alice [anonim]

    Mai oameni buni voi chiar nu va mai ganditi la Dumnezeu?
    V-au luat mintile banii.
    Cat este salariu mediu in Romania?
    Cum sa pui ma un pret asa de colosal pentru mizeria aia care se cheama garsoniera? Aia este debara.
    Dau exemplu de inchirieri in Malta unde un apartament cu o camera costa de la 210 euro la 350 maxim si dotata cu tot ce trebuie inclusiv aer conditionat.
    Stiti care este salariu unui maltez? In jur de 1200 Euro.
    Aceste preturi din Malta sunt in centru langa universitate.
    Asadar dragii nostri copilasi trebuie sa invete in centre universitare din afara si diplomele vor avea cu siguranta o mai mare cautare.
    Cu parere de rau,e dezastru in Romania!
  • 0 (0 voturi)    
    Ap cu 2 camere langa obor cu 300 euro (Marţi, 30 septembrie 2008, 9:40)

    juventino [anonim]

    Bai nene, daca vreti sa gasiti un apartament sau o garsoniera, sa stati cu chirie, evitati agentiile, ca sunt numai hoti p'acolo. Eu am gasit apartament cu doua camere la 5 minute de statia de metrou obor. Si platesc 300 euro. Intradevar nu e luxul de pe lume, dar cu lucrurile care le'am adus si eu de acasa, arata foarte primitor. Asa ca incercati sa vorbiti direct cu proprietarii, sa incercati sa-i convingeti ca sunteti seriosi si ca nu o sa le demolati apartamentul si vor intelege ca mai bine vi'l inchiriaza voua cu mai putin decat sa'l inchirieze pe bani mai multi si sa-si distruga imobilul.
    • 0 (0 voturi)    
      AR FI BINE (Marţi, 30 septembrie 2008, 11:21)

      daca [anonim] i-a raspuns lui juventino

      apartamentele de inchiriat arata jalnic si din cauza chiriasilor, care nu le intretin si nu fac nici curatenie. Din cauza ca se inchiriaza repede, nici proprietarii nu mai fac igienizare, curatenie, reparatii, ci se perpetueaza distrugerea lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Am lucrat in agentie. (Marţi, 30 septembrie 2008, 10:17)

    Semaca [anonim]

    "Garsoniera, Salajan, 250 euro" de exemplu. Proprietarul cere 1000 E in primele 4 luni(deci 250E/luna ) pt. ca dupa aceea sa lase din pret la 200E/luna ca sa-si scoata comisionul dat la agentie. In plus agentiile isi ''insusesc " anunturile din presa si apoi suna proprietarii sa vada daca mai sunt valabile sau daca sunt de acord sa le dea comisionul. Daca nu sunt de acord sa dea comisionul te anunta ca "ai ratat-o la musteata"!
  • 0 (0 voturi)    
    chirii (Marţi, 30 septembrie 2008, 11:00)

    sebastian [anonim]

    Am cautat 2 sapt. apartament cu 2 camere. Cineva spune ca se gasesc si anunturi ale particularilor. Asa este... numai ca azi apare anuntul particularului... peste 1/2 ore apare anuntul preluat de 10-20 de agentii. Am vazut apartament frumos la 400 Euro, era aproape gata tranzactia, trebuia sa mai astep un raspuns... si.... proprietarul mi-a transmis ca agentii i-au propus sa nu il mai dea asa ieftin ca ii gasesc ei cu 450Euro, ba chiar unu i-a zis ca ii gaseste cu 600... L-a dat pana la urma prin agent cu 450.... Sunt super nesimtiti acesti indivizi care se cheama agenti. Am vzut un alt ap. cu 2 camere si de data asta prin agent, i-am propus sa ia el parte si sa nu mai fie prin agentie, mi-a cerut 150 Euro,,, prin agentie trebuia sa dau 200...
    Cred ca in acest domeniu exista cea mai mare mafie din Romania. De fapt prin imobiliare s-au imbogatit milionarii in euro.
    • 0 (0 voturi)    
      milionarii (Marţi, 30 septembrie 2008, 11:38)

      jiji [anonim] i-a raspuns lui sebastian

      ba nene, eu am dat o oaie pe un hectar de teren si acum iau 10 oi pe m2.
      nu te faci milionar din inchirieri garsoniere terminate
  • 0 (0 voturi)    
    lasa-ne! lasa-ne! (Marţi, 30 septembrie 2008, 12:43)

    AB [anonim]

    Pentru toti cei care denigreaza orasul asta sufocat si pentru toti frustratii care nu-si gasesc locul sub soare, asa cum viseaza ei, in capitala, un sfat.

    Locuinte, apartamente, preturi si job-uri pe gustul tuturor se gasesc si acasa. La ei. De unde au migrat in marea capitala.
    Incercati cu incredere si veti fi mai multumiti, mai fericiti si mai impliniti.
    Si noi la fel, daca ne mai slabiti.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu te lasam (Marţi, 30 septembrie 2008, 14:43)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui AB

      Venim peste tine, sa te sufocam cu dacia din 70, sa iti luam locul de munca si sa te facem sa te duci sa lucrezi cu 5 mil pe luna de unde venim, sau de ce nu somer sa te bucuri de liniste;)

      Stii cum, tragem ca mustele la rahat!
    • 0 (0 voturi)    
      Adevarul e ca (Marţi, 30 septembrie 2008, 16:18)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui AB

      Nu prea am auzit bucuresteni sa se planga de toate cele. Numai aia venitit din provincie.

      E normal ca in orasele mari preturile sa fie mai mari decat in alea mici. E normal ca zona sa conteze, in unele orase conteaza foarte mult (da, si eu am auzit povesti cu "apt" de 20mp in Paris care se inchiriaza pe preturi spre 1000E/luna, pt ca sunt in buricul targului).

      Vrei sa pierzi 3 ore zilnic ca sa "economisesti" 100E? Treaba ta, dar cat ai fi castigat in alea 3 ore? Si nu ma refer doar la bani, ci tot ce tine de timp liber? Eu sunt in Buc si tot pierd cam 1,5 ore/zi cu drumul la birou, si mi se pare destul de mult. Drept urmare, ma gandesc sa caut un loc de munca mai aproape de locuinta.
      La Ploiesti nu e nici o facultate????? Sau Craiova, Pitesti, Targoviste (astea doar orase de pe langa kakapitala, mai sunt destule)? De ce puii mei trebuie sa veniti studenti in Bucuresti daca considerati ca orasul e de kkt si ca preturile sunt prea mari? Mergeti la bursa in afara, cum mai zicea cineva :D.
    • 0 (0 voturi)    
      Si totusi (Marţi, 30 septembrie 2008, 16:39)

      Alex S [utilizator] i-a raspuns lui AB

      Si totusi ce faci daca trece vaca prin fatza curtii?
  • 0 (0 voturi)    
    si eu... (Miercuri, 1 octombrie 2008, 8:57)

    Io [anonim]

    aveti idee cat costa o chirie langa paris? va spun eu: 450 euro pentru 25m2. si asta in inima celui mai mare cartier de bussines (la defense), o pipera mai dezvoltata. Cat costa o chirie in pipera? retorica intrebarea...
    Ori de ce platesc 400 euro pe o garsoniera de 25m2 in Iancului? Dar oare de ce m-am intors in tara???
    Cat de imputit poate fi bucurestiul!
  • 0 (0 voturi)    
    Take it or leave it (Miercuri, 1 octombrie 2008, 13:21)

    wild [anonim]

    ... nu va obliga nimeni sa veniti in bucuresti, oameni buni!!! Observ ca cei mai multi din cei care au o problema cu orasul asta, cu traficul... sunt din provincie... vin la facultate, se fac multinationalisti :)) si isi iau repede masina in leasing. Ajung in trafic si zic: Ba, ce oras de kkt, prea aglomerat... Nu-i frumos!
  • 0 (0 voturi)    
    adevarul de la mijloc (Joi, 2 octombrie 2008, 18:55)

    alexandra [anonim]

    Atata vreme cat nu-si spun parerea ambele parti implicate, nu inseamna ca aveti dreptate. In primul rand nu inteleg ce e cu intolerenta asta fata de agentii imobiliari.Nu sunt si ei oameni, nu tot din randul nostru provin? Nu au si ei aceleasi tare si metehne ca noi? Functia, sau ma rog ce-o fi(ca meserie nu prea e) te transforma asa peste noapte in escroc? Nu credeti ca ceea ce fac acesti agenti e doar o prelungire a omului care este (vorba primarului meu)? Exemple de oameni fara caracter as putea sa va dau cu duiumul.Incepand de la Registru Comertului unde troneaza afise cum ca n-au voie sa primeasca "atentii" (si totusi nimic nu misca daca la ghiseu nu te prezinti cu coltul banului discret la vedere intre acte) pana la Renel unde iti vine sa-ti iei campii pana reusesti sa inchei un amarat de contract,pentru ce ? Ca sa le dai lor banii luna de luna.Dar ca era vorba de agentii imobiliari, sa revenim. Pot sa va dau cazuri concrete de clienti neseriosi sau de clienti escroci, vorba unuia de pe aici, "niste tarani" , pentru ca am avut o perioada de tranzitie in care nu aveam loc de munca si pentru ca nu-mi permiteam sa stau degeaba, am apelat la aceasta solutie,agent imobiliar. Sigur ca am lasat deoparte orice prejudecata legata de facultatea ce am absolvit-o, ori calificarea mea anterioara pentru ca altfel abandonam din prima zi cand seful meu, un pusti nespalat dar cu aere de mare patron tipa la o colega :"Tu stai pe scaunul meu, dai telefon pe banii mei, deci faci ce spun eu!" Primul impus a fost sa ma ridic de pe scaunul lui, dar m-am gandit ca daca o iau catre usa, ma declar invinsa si n-o sa mai am curaj niciodata sa pasesc catre o agentie imobiliara.E ca dupa accidentul cu masina, daca nu-ti invingi teama imediat si te urci la volan, e mai greu s-o faci mai tarziu.Sigur ca nu am stat mult timp la agentie, la scurt timp norocul meu sau ghinionul lui a fost ca a venit garda a descoperit nereguli si a inchis pravalia.Dar am cunoscut si "fauna" clientilor!
  • 0 (0 voturi)    
    ..... (Miercuri, 27 mai 2009, 18:14)

    STAN [anonim]

    londra daca gasesti munca salariul minim 900 pounds ...studio flat wembley 650 punds cu biluri cu tot. ///


TOP5

Ultimele
stiri
    Nu există niciun articol deocamdată în această categorie